خبرگزاری کار ایران

ضرورت تسریع در روند رسیدگی به پرونده های افراد فاقد شناسنامه و مشکوک التابعین

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۸۶۴

معاون امنیتی و انتظامی استاندار در جلسه کمیسیون فاقدین شناسنامه بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های فاقدین شناسنامه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا دومین جلسه کمیسیون فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین به ریاست محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار و سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی در استانداری برگزار شد.

 محمد هادی مرعشی اظهار داشت:  رسیدگی به پرونده های حوزه فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین باید در بازه زمانی مشخص انجام شود تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد. 

وی تاکید کرد: فرمانداری‌ها جلسات رسیدگی به فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین را به صورت فوق‌العاده برگزار نمایند تا در این امر تسریع شود.  

همچنین در این جلسه مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر کمیسیون فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین استان اظهار داشت: پیگیری پرونده های فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین تنها به حوزه سیاسی و فرمانداری‌ها برنمی گردد بلکه موضوعی است که همه ارگان‌های مختلف امنیتی و قضایی را در بر می گیرد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۷ هزار و ۶۰۰ پرونده رسیدگی و بالغ بر ۲۶ هزار سند سجلی صادر شده است که نشان دهنده تلاش و اهتمام دستگاه‌های متولی  در این بحث است.

کوثری ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار پرونده در حوزه فاقدین شناسنامه مشکوک التابعین وجود دارد که با برنامه‌ریزی لازم و جدول زمانبندی نسبت به رسیدگی آنها در شورای تامین اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز