خبرگزاری کار ایران

نمایش آثار چهار هنرمند ایرانی در آرت فر ابوظبی

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۸۱۷

آثار چهار هنرمند ایرانی، آبان ماه در آرت فر ابوظبی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا، «موسسه توسعه هنرهای تجسمی» آثار چهار هنرمند ایرانی را آبان ماه در آرت فر ابوظبی به نمایش خواهد گذاشت.

یک اثر نقاشی آبستره، ملهم از نگارگری ایرانی، دایره‌ای شکل به قطر ۵۰ سانتی متر از «پروانه رزاقی» از تهران  و سه اثر حجمی از سه هنرمند شهرستانی در آرت فر ابوظبی به تماشا درخواهد آمد.

حجم سفالین دورانی از «امیرحسین کولیوند» از لرستان که نمایی از حروف درهم تنیده و ترکیبی از سفال، سرامیک و خوشنویسی را خلق کرده در کنار مجسمه‌ای از فلز که با حروف فرم گرفته با عنوان رستاخیز برگرفته از شعر «محتشم کاشانی» با همین عنوان  از «حسین اکرمی» هنرمند کاشانی به تماشا درخواهد آمد. «علیرضا بند گلستانی» از مشهد نیز هنرمند دیگر حاضر در این آرت فر است و حجم آیینه کاری زیبایی را به شکل هلال ماه در قطع دو متر به ابوظبی می‌برد.

موسسه توسعه هنرهای تجسمی کتاب جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر سه سال اخیر را در اختیار نمایندگان آرت فر ابوظبی قرار داده و آنها طی بررسی‌های متفاوت و هماهنگی با محیط و فضای آرت فر و نمایش هنر ایرانی در قالب آثاری گویا و خلاق این چهار اثر را که مربوط به نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است را برای حضور در آرت فر ابوظبی ۲۰۱۸ برگزیدند.

آرت ابوظبی سکویی است برای هنر معاصر که هنرمندان نامدار و معتبرترین گالری‌های جهان را به علاقمندان آثار هنری معرفی می‌کند.

آرت فر ابوظبی فراتر از مفهوم نمایشگاه هنرهای سنتی است. نقطه اوج این رویداد فرهنگی ماه نوامبر (آبان ماه) است که زمینه اقتصادی برای گالری‌های شرکت کننده ایجاد می‌کنند.

گالری «سلوا زیدان» ابوظبی ۱۴ تا ۱۷ نوامبر، ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه ۹۷ میزبان چهار هنرمند ایرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز