خبرگزاری کار ایران

«لوله»‌ در تالار «مولوی»

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۲۵

نمایش دانشگاهی «لوله» از امروز (دوشنبه) در تالار مولوی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «لوله» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اجلی از ١٦ مهر ساعت ١٨ در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه خواهد رفت.

محمدرضا آبادی، ارغوان راستی، ابراهیم عبدی، مصطفی عطری، زهرا فضل‌اله، یاسمن وفایی، حسین یوسفی در نمایش «لوله» به ایفای نقش می‌پردازند.  

 علاوه بر این، آتنا قیدی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، نوشین صفری (منشی صحنه)، مجتبی شاملو (مدیر صحنه)، عرفان فرشی‌‌زاده (آهنگساز و طراح صدا)، یاسمن حسین‌پور (دستیار آهنگساز)، بهرام حاجی جعفری (طراح افکت)، معصومه جاوید (طراح گریم)، شهره شاهی سوندی (مجری گریم)، شایان کیانی (طراح پوستر و بروشور) در این نمایش همکاری می‌کنند.

نمایش «لوله» که در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی حضور پیدا کرد تا ٤ آبان در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت و تماشای این نمایش می‌توانند از سایت تیوال و یا به صورت حضوری (به غیر از شنبه‌ها) در گیشه‌ی مرکز تئاتر مولوی واقع در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران اقدام به تهیه بلیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز