خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت عنوان کرد:

ضرورت پرداخت ۲۵ درصد از قرارداد به شرکت سازنده برای ساخت دستگاه زباله سوز سراوان

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۹۸

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت بیان کرد: برای ساخت دستگاه زباله سوز سراوان ملزم به پرداخت ۲۵ درصد از قرار داد به شرکت سازنده هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حاجی پور در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به اینکه شرکت (تی. تی. اس) طرف قرار داد با شهرداری رشت در زمینه ساخت زباله سوز سراوان است، افزود: در سال ۹۳ ده میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز شد و باید مابقی ۲۵ درصد اولیه قرار داد را به حساب آن شرکت واریز کرده تا مراحل ساخت زباله سوز آغاز شود.

وی با اشاره به نشست اخیر با معاون رئیس‌جمهور پیرامون تامین اعتبار دولتی ساخت زباله سوز سراوان بیان کرد: دکتر نوبخت در این نشست با پرداخت بخش دیگری از تعهدات دولتی درباره ساخت این زباله سوز موافقت کرده است.

حاجی پور به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی موجب طولانی شدن زمان واریز سهم دولتی در راه اندازی زباله سوز سراوان شده است.

حاجی پور با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه شیرآبه سراوان تصریح کرد: پس از رانش زباله در سراوان و نابودی زمین احداث تصفیه خانه، اداره کل منابع طبیعی گیلان به بهانه اینکه شیرآبه تصفیه شده باید تائیدیه محیط زیست و اداره آب و فاضلاب گیلان را نیز داشته باشد از اختصاص زمین مجدد به منظور احداث تصفیه خانه شیرآبه در سراوان امتناع کرده و اجازه قطع اشجار را به شهرداری رشت نمی دهد.

وی افزود: این در حالی است که محیط زیست گیلان نیز در صدور مجوز تعلل کرده و در حال حاضر مشکلاتی ایجاد شده است.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت به طرح تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و گفت: انتظار داریم صدا و سیمای گیلان همکاری بیشتری در راستای فرهنگ سازی با شهرداری رشت در این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز