خبرگزاری کار ایران

فاطمه شیرزاد مطرح کرد:

مشاور و پیمانکار پروژه سراوان به خوبی آنالیز شوند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۶۸

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت گفت: مشاور و پیمانکار پروژه سراوان به خوبی آنالیز شوند و نگذاریم بحران سراوان شدت بیشتری بگیرد.

به گزارش ایلنا از رشت،فاطمه شیرزاد در جلسه مشترک کمیسیون‌های عمران و بهداشت و محیط‌زیست شورای شهر رشت در زمینه رانش زباله در سراوان اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و وضعیتی که در سراوان پیش آمد یک تلنگر جدی برای سازمان‌های مسئول است . 

فاطمه شیرزاد با اشاره به شرح خدمات مربوط به شهرداری رشت در خصوص سراوان تصریح کرد: یقینا با توجه به نقشی که شهرداری رشت در مباحث مختلف در این زمینه بر عهده دارد امیدواریم بتوانیم راهکار مناسبی برای این معضل اساسی بیاندیشیم . 

وی افزود:مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت از ماه‌ها قبل باید هشدارها را می داد و کاستی ها را اعلام می کرد و این امر نشانه کم کاری بوده و حال بحران سراوان تاوان چنین کم کاری‌هایی است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با بیان اینکه محل احداث تصفیه خانه زیر زباله ها دفن شده است، گفت: پیمانکار این حوزه باید مرتبط با این مبحث باشد . 

شیرزاد با بیان اینکه طبیعی جلوه دادن رانش زباله رفع مسئولیت است، تصریح کرد: همه باید پاسخگو باشیم و اگر در حوزه قرار داد مشاور هم مشکلاتی است باید در اسرع وقت برطرف شود . 

فاطمه شیرزاد افزود: به لحاظ زیست محیطی سراوان نابود شده است و ما باید به دنبال مرهم باشیم.

وی با اشاره به موضوع زباله سوز گفت: بازنگری‌هایی که در خصوص خرید زباله سوز باید به آن توجه می‌شد، در بخش اعتبارات هنوز مغفول مانده است و در حال حاضر استان‌های شمالی همچون نوشهر و...هم اعتبارات کافی را جذب نکرده اند . 

شیرزاد بیان کرد: برای سراوان و کارخانه کودآلی اعتبارات همزمان و کافی منظور شود و باید مسئولین استانی هم درگیر این مباحث شوند و شورا و شهرداری رشت به تنهایی نمی توانند به این بحران بپردازند . 

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت افزود: مشاور و پیمانکار پروژه سراوان به خوبی آنالیز شوند و نگذاریم بحران سراوان شدت بیشتری بگیرد.

شیرزاد با اشاره به اینکه سالهاست مشکل سراوان مطرح شده است، گفت: سراوان مبحث مهمی است که با سلامت مردم ارتباط دارد و باید بطور جدی و باسرعت به آن بپردازیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت اضافه کرد: تمام تلاشمان را در راستای احقاق حقوق مردم  بکار گرفته ایم و به زودی بازدید مجددی از محل رانش زباله سراوان بهمراه تمامی اعضای شورا انجام خواهیم داد و نشستی با استاندار گیلان در این خصوص برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز