خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز:

طرح دست‌های مهربان در استان البرز اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۷۰۸

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز، از برگزاری پنجمین دوره طرح «دست‌های مهربان هلال» به‌مناسبت هفته ملی کودک با شعار آینده را باید ساخت در البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، محد باقر خلفی در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح «دست‌های مهربان هلال» به مناسبت هفته ملی کودک از ۱۴ لغایت ۲۰ مهر ماه در استان البرز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی دست‌های مهربان یکی از مهمترین طرح‌های سازمان جوانان در هفته کودک است، افزود : در این طرح کودکان اسباب بازی‌ها، کتاب، نقاشی یا کاردستی سالم خود را به چادرهای محل استقرار جوانان هلال احمر واقع در میادین اصلی شهرستان ها و یا شعب جمعیت هلال احمر، مهد و مرکز پیش دبستانی تحویل می‌دهند و بر اساس نیاز و سن کودکان در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین شهر توسط جوانان و غنچه های هلال توزیع می شود.

خلفی اظهار کرد : هدف اصلی این طرح ترویج مهربانی و نوع دوستی در سنین پایه است.

وی افزود: در شهرهای کم برخوردار، کودکان می‌توانند برای سایر کودکان استان خود نقاشی بکشند و یا کاردستی با مضمون صلح و دوستی درست کنند و هلال احمر  به دست کودکان جامعه هدف می رساند.

خلفی با بیان اینکه بیش از ۸۰ کانون غنچه‌های هلال در استان فعال است، افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج روحیه نوع دوستی در بین کودکان است به طوری که با اهداء حتی یک قطعه از اسباب بازی‌های خود، بخشندگی را تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز