خبرگزاری کار ایران

درگیری تروریست‌های «جبهه الوطنیه» و «تحریر الشام» در غرب حلب

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۲۰

سه کاروان متشکل از ۴۰ خودرو و جنگ‌افزار نظامی به همراه ده‌ها نفر از عناصر جبهه الوطنیه از ریف «عفرین» و شمال شرق حلب به بخش غربی این استان منتقل شدند تا با عناصر تحریر الشام مقابله کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی دیده‌بان حقوق بشر سوریه، تنش در حومه غربی حلب همزمان با تحرکات «جبهه الوطنیه »افزایش یافته است به گونه­‌ای که سه کاروان متشکل از ۴۰ خودرو و جنگ‌افزار نظامی به همراه ده‌ها نفر از عناصر این جبهه از ریف «عفرین» و شمال شرق حلب به بخش غربی این استان منتقل شدند تا با عناصر تحریر الشام مقابله کنند.

هیات تحریر الشام از بامداد روز گذشته -جمعه- به روستای «کفر حلب» در حومه غربی حلب حمله کرده و به گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه (وابسته به معارضان) درگیری‌ها و تیراندازی­‌ها در این محور ادامه دارد. 

تعدادی از گروه­‌های تروریستی در تاریخ ۱۹ سپتامبرگذشته توافق ترکی- روسی که در نشست «رجب طیب اردوغان» و «ولادیمیر پوتین» رؤسای جمهوری ترکیه و روسیه حاصل شد، نپذیرفتند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که عناصر تحریر الشام عقب نشینی از محورهای منتهی به ریف شرقی ادلب و ریف شمالی حماه و جنوب شرقی ادلب را نپذیرفته‌­اند و این گروه­‌ها آمادگی خود را برای مقابله با هر طرفی که بخواهد آنها را وادار به عقب‌نشینی یا خلع سلاح کند، اعلام کرده‌­اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز