خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال تاکنون؛

معامله ۲۵۰ میلیارد سهم در بورس

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۸۹

۲۵۰ میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۲۷ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۲۷ روز معاملاتی تعداد ۲۵۰ میلیارد و ۹۷۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۷۲۳ هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال در ۱۴ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۸۴۱ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۶۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون سهم به ارزش ۳۹۸ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۵۶ نوبت در بازار اول؛ ۲۴۸ میلیارد و ۱۸۲ میلیون سهم به ارزش ۲۴۸ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۵۹ نوبت در بازار دوم؛ ۵۳ میلیون سهم به ارزش ۵۱ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال در ۲۲ هزار و ۳۳۵ نوبت در بازار بدهی؛ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در ۲ هزار و ۵۲۱ نوبت در بازار مشتقه و ۲ میلیارد و ۴۹۹ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۵ هزار و ۶۲۳ میلیارد ریال در ۱۱۸ هزار و ۶۰۶ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

افزون بر این، شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۹۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۸۹ هزار و ۲۶۹ واحد افزایش معادل ۹۳ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۸۵ هزار و ۵۵۹ واحد رسیده است.

این گزارش می افزاید: شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۶۸ هزار و ۱۲۴ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۲۰۶ هزار و ۴۸۷ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز