خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی بینایی برگزار شد؛

برگزاری طرح ویزیت رایگان چشم در بیمارستان طرفه

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۲۸

به مناسب روز جهانی بینایی، بیمارستان طرفه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز پنج‌شنبه 12 مهر ماه سال جاری طرح «ویزیت رایگان چشم» را برگزار کرد.

سعید کریمی، رئیس بیمارستان طرفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، هدف از اجرای این طرح را اهمیت سلامت بینایی عنوان کرد و گفت: این طرح یک امر خداپسندانه برای شهروندانی است که بضاعت مالی نداشته و نمی‌توانند به طور عادی برای بررسی سلامت چشم خود به پزشک مراجعه کنند، به همین دلیل در آستانه روز جهانی بینایی، بیمارستان طرفه به طور رایگان مراجعه کنندگان را پذیرش می کنند.

سعید کریمی، اجرای این طرح را تلنگری برای مردم و مسئولان دانست تا به مقوله بینایی توجه بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این برنامه از تمام ظرفیت بیمارستان استفاده شده است، افزود: در اجرای این طرح بیش از 20 پزشک که از اساتید داشنگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی هستند به همراه دستیاران و تیم پرستاری مشارکت دارند.

او بیمارستان طرفه را از پیشرفته ترین بیمارستان در حوزه چشم پزشکی دانست و گفت: در این بیمارستان تمامی تجهیزات برای درمان بیماری های چشمی وجود دارد و علاوه بر مردم ایران از کشورهای اطراف برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند.

وی با ابراز امیدورای از اجرای موفق این طرح گفت: امیدوارم این طرح در سال های آینده استمرار داشته باشد و بتوانیم از چنین طرح هایی برای سایر بیماری ها نیز اجرا کنیم.

او با اشاره به حضور 200 مراجعه کننده در ساعات اولیه اجرای این طرح اظهار کرد: تا ساعات پایانی روز حدود 2 هزار نفر به بیمارستان مراجعه کردند.

وی با تاکید بر اهمیت بررسی سلامت بینایی در زندگی یک فرد اظهار کرد: یک بیمار دیابتی اگر به موقع به چشم پزشک مراجعه کند، قطعا بینایی او حفظ خواهد شد، این در صورتی است که با مراجعه دیرهنگام، بیمار متحمل هزینه های بسیاری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز