خبرگزاری کار ایران

دلایل خط خوردن رامین رضاییان از تیم ملی؛ از تراکتور تا پرسپولیس و برانکو

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۳۸

رامین رضاییان به تیم ملی دعوت نشد، آن‌هم بعد از حدود 3 سال است که پای ثابت اردوها و البته ترکیب تیم ملی بوده.

به گزارش ایلنا، رامین الان نزد هواداران پرسپولیس محبوب نیست، درست بر خلاف وریا غفوری که خط خوردنش اعتراض شدید هواداران استقلال را به دنبال داشت. شاید اگر رامین این روزها بازیکن پرسپولیس بود، کنار گذاشتنش از تیم ملی همان هیاهویی را درست می‌کرد که بعد از خط خوردن وریا در آستانه جام‌جهانی شاهد بودیم.

درباره دلایل خط خوردن رضاییان از تیم ملی گمانه‌زنی‌های فراوانی وجود دارد. نکات مثبت و منفی این اتفاق را بررسی می‌کنیم. شاید با کنار هم قرار دادن این نکات بتوانیم به یک نتیجه واحد برسیم. 

نکات مثبت

1- رامین رضاییان بعد از پایان جام جهانی بدون تیم مانده و با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده. دوری از بازی‌های رسمی می‌تواند یکی از دلایل غیبت نام رضاییان در فهرست 28 نفره کی‌روش باشد. شاید کی‌روش می‌خواهد به رضاییان تلنگر بزند تا او را در بهترین شرایط ممکن و برای موفقیت در جام ملتهای آسیا در اختیار

داشته باشد.

2- کارلوس کی‌روش در اردوی قبل از صادق محرمی دعوت کرد و مقابل ازبکستان نیز او را بازی داد. محرمی به گواه خیلی از بازیکنان تیم ملی، عملکرد قابل قبولی در اردو داشت و کی‌روش کاملا از شرایط او راضی بود. به همین دلیل شاید درخشش محرمی و البته وریا غفوری باعث شده تا کی‌روش قلم قرمز روی نام رضاییان بکشد و او را به تیم ملی دعوت نکند.

 نکات منفی

1- کی‌روش در مواجهه با ماه‌ها و سال‌ها دوری اشکان دژاگه از بازی‌های باشگاهی همیشه نام او را در فهرست خود قرار می‌داد. بارها دیده بودیم که دژاگه در هیچ باشگاهی عضویت نداشت اما به تیم ملی دعوت می‌شد و بازی هم می‌کرد. بنابراین بدون تیم بودن رضاییان نمی‌تواند ملاک مناسبی برای خط خوردن او از تیم ملی باشد. البته از نظر کی‌روش که چندین بار خلاف این موضوع را اثبات کرده است.

2- کی‌روش میانه خوبی با برانکو ندارد. از طرفی رامین رضاییان هم برخلاف مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاجی‌صفی پیشنهاد بازی در تراکتورسازی را رد کرد و پیراهن این تیم را نپوشید. اصرار رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس و استفاده از واسطه‌ای بزرگ به نام علی پروین، شاید باعث شده تا کی‌روش قید او را بزند و بازیکنی که خواهان بازی زیر نظر برانکو است را به تیم ملی دعوت نکند.

3- کی‌روش مقابل ازبکستان از وریا غفوری و صادق محرمی در ترکیب تیم ملی استفاده کرد و رامین رضاییان را روی نیمکت نشاند. این امکان هم وجود دارد که نظر کی‌روش تغییر کرده و او دیگر علاقه‌ای به استفاده از رضاییان ندارد. اتفاقی که با توجه به درخشش رضاییان در جام جهانی، کمی عجیب و دور از ذهن است.

البته اصلا بعید نیست کی‌روش همان استدلالی را که برای خط زدن وریا آورد این بار به شکل دیگری تکرار کند؛ یعنی در واکنش به خط خوردن رضاییان بگوید که در جام ملت‌ها بر خلاف جام‌جهانی مدافع راست هجومی و رو به جلو می‌خواهد که وریا گزینه مناسب‌تری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز