خبرگزاری کار ایران

سر عیدی گرفتن کری داشتیم؛

خلیلی: جام‌جهانی بعدی در ایران برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۵۲۱۸۵

سالی که گذشت؛ یکی از بدترین سال‌های زندگی شخصی ورزشی‌ام بود و امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای من بیفتد.

محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی سال بدی را در زندگی شخصی و ورزشی اش پشت سر گذاشته، اما امیدوار است در سال جدید روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد و دوباره به دوران اوج خود برگردد.

گفتگوی نوروزی محسن خلیلی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در نوروز امسال چه حسی دارید؟

همه ایرانی‌ها با آمدن نوروز اعتقاد دارند در سال جدید اتفاقات جدید برای آنها می افتد و خداوند به آنها نگاه ویژه تری خواهد داشت. من هم با همین اعتقادات بزرگ شده‌ام و معتقدم سالی که گذشت؛ یکی از بدترین سال‌های زندگی شخصی ورزشی‌ام بود و امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای من بیفتد.

یک خاطره جالب از نوروز تعریف می کنی؟

چیز خاصی در ذهنم نیست، یعنی الان حضور ذهن ندارم.

از عیدی دادن و عیدی گرفتن بگو…

از عیدی گرفتن تا یک سن خاصی برای آدم جذابیت خیلی خاصی دارد و الان خیلی وقت است عیدی نگرفته‌ام. وقتی بچه بودم و عید می‌آمد؛ تنها چیزی که در ذهن ما بود فقط عیدی گرفتن بود و با بچه های محل و بچه‌های فامیل سر مبلغ عیدی‌ها کری داشتیم. الان ۶ سال است که عسل بچه خواهرم به دنیا آمده و فقط عیدی می‌دهیم و آنقدر زمان عیدی گرفتن ما گذشته که نمی‌دانم آخرین بار چه چیزی گرفته‌ام. آن پولی که از فامیل می‌گرفتیم مزه دیگری داشت.

برای سال جدید چه آرزویی داری؟

آرزوی سالی خوب برای مردم؛ امیدوارم همه مردم سال خوبی داشته باشند و به خصوص پرسپولیسی‌ها که خاطرات خیلی خوبی با آنها دارم.

خاطره بدی از نوروز داری؟

سال ۸۸ و هنوز سال تحویل نشده بود که در جاده چالوس بودیم و دختر بچه یکی از فامیل‌ها در ماشین من بود و سقف ماشین باز بود و دختر بچه شاد بود و خوشحالی می‌کرد که پلیس ماشین من را توقیف کرد و به پارکینگ فرستاد و چند روز اول عید زهر ما شد.

یک دروغ ۱۳ از محسن خلیلی؟

جام جهانی بعدی در ایران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز