خبرگزاری کار ایران

برانکوی تیم ملی یا برانکوی پرسپولیس؟

تصویر جدیدی که آقای ایوان از خودش خلق کرد

برانکوی پرسپولیس شباهت چندانی به سرمربی سابق تیم ملی ایران ندارد و از هر نظر متفاوت شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روزی که برانکو سرمربی پرسپولیس شد هواداران این تیم خوشحال بودند. آنها می‌دانستند شاید تیمشان چشم‌نواز و هجومی بازی نکند اما می‌توانند با حرفه‌ای گری برنده بازی باشند. حالا چندین ماه از حضور برانکو در پرسپولیس می‌گذرد و همانطور که هواداران پیش بینی می‌کردند این تیم نتیجه می‌گیرد اما آن چیزی که پیش بینی نمی‌کردند بدست آوردن عنوان بهترین خط حمله لیگ و ارائه این بازی‌های هجومی بود. پرسپولیس در این مدت هم هواداران پرسپولیس را غافلگیر کرده و هم آنهایی را که بازی تیم ملی در زمان حضور این مربی روی نیمکت را به خوبی به خاطر می‌آورند.

برانکو در زمان تیم ملی به یک مربی محتاط و دفاعی معروف بود و در اکثر بازی‌هایی که برنده بود سه امتیاز را با برد یک بر صفر یا با اختلاف یک گل بدست می‌آورد اما پرسپولیس این روزها آنقدر زیبا و هجومی بازی می‌کند که هواداران را به یاد دنیزلی می‌اندازد. تصویر تازه‌ای از برانکو که بسیار عجیب است؛ آن هم با بازیکنانی که در اختیار دارد که مطمئنا به جز طارمی و یکی دو بازیکن دیگر ستاره محسوب نمی‌شوند.

برانکو علاوه بر مسائل فنی انگار از نظر شخصیتی هم عوض شده. عکس‌هایی که رقص او در تبریز بعد از برد شیرین تیمش و بازگشت به رده دوم را نشان می‌دهد با تصویر برانکوی جدی و پروفسوری که روی نیمکت تیم ملی از او در ذهن ما نقش بسته استتناقض دارد.

در کل می‌توان گفت مردی که توانست در کمتر از یک فصل پرسپولیس را متحول کند خودش پیشتر از اینها متحول شده است.

 

کد خبر : ۳۶۹۳۸۴