خبرگزاری کار ایران

نکونام تاثیرگذارترین و گلزن‌ترین بازیکن در صعود به برزیل است؛

کی‌روش: رفتارهای نادرست در حال حاضر در فوتبال ایران جایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۳۱

چیزی که بیشتر باعثناراحتی می‌شود این است که چرا پس از صعود تیم ملی به جام جهانی و در یک بازی دوستانه این افراد در مورد عملکرد بازیکنان تیم ملی اعلام نظر می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش گفت: روز گذشته در یکی از روزنامه‌های صبح که به دنبال ضربه زدن به تیم ملی و کاپیتان آن است، مطلبی نادرست و کذب به چاپ رسید که نیاز به توضیح جهت روشن شدن افکار عمومی دارد.

سرمربی تیم ملی در ابتدا گفت: در درجه اول باید بگویم ما به طور کامل از چاپ سفارشی و خاص این مطلب در این روزنامه مطمئن هستیم و می‌دانیم این افراد به دنبال چه اهداف و مقاصدی هستند. اینکه چه کسانی و با چه هدفی و برای چه این مطالب نادرست را عنوان می‌کنند برای ما روشن و آشکار است. البته اینگونه مطالب در این روزنامه خاص برای نخستین بار نیست که به چاپ رسیده و مطالب نادرست دیگری نیز توسط همین افراد و به سفارش آنها در این روزنامه نوشته شده است.

وی افزود: مطلب دومی که باید به آن اشاره کنم این است که این‌گونه مطالب تنها با هدف گمراه‌کردن افکار عمومی و به صورت کاملا کذب بیان می‌شود، به هیچ عنوان صحت ندارد. چیزی که بیشتر باعثناراحتی می‌شود این است که چرا پس از صعود تیم ملی به جام‌جهانی و در یک بازی دوستانه این افراد در مورد عملکرد بازیکنان تیم ملی اعلام نظر می‌کنند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: می‌خواهم یادآوری کنم که این حمله غیرمسئولانه به تیم ملی و کاپیتان آن کاملا به سمت و سوی نقطه قوت تیم ملی و کسی است که تاثیرگذارترین و گلزن‌ترین بازیکن تیم در صعود تیم ملی به جام جهانی بوده و این بازیکن دقیقا همان کسی است که در سال گذشته به عنوان یکی از بهترین بازیکنان آسیا توسط AFC انتخاب شده بود و به خاطر همین رفتارهای نادرست در حال حاضر در فوتبال ایران جایی ندارد.

وی در پایان گفت: برای روشن شدن افکار عمومی و ذهن هواداران باید بگویم که من برخلاف رویه همیشگی و عقایدم مجبور به اعلام اطلاعات و آمار بازی کاپیتان تیم ملی هستم. نکونام در بازی مقابل گینه در نیمه اول ۵.۴۸۸ کیلومتر و در نیمه دوم ۵.۸۹۱ کیلومتر و در مجموع بازی ۱۱.۳۷۹ کیلومتر دوندگی داشت و قطعا با اعلام این آمار دقیق، مشخص خواهد شد که این افراد دیدگاه نادرستی داشته و به صورت گمراه کننده و غیرمسئولانه نسبت به تیم ملی ایران مطالب نادرستی را به چاپ رسانده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز