خبرگزاری کار ایران

ادامه مشکلات بیمارستان امام خمینی کرج؛

پزشکان به دلیل نبود مواد اولیه مصرفی در شیفت شب حاضر نشدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۶۶

پزشکان بیمارستان امام خمینی کرج شب گذشته به دلیل نبود مواد اولیه مصرفی در بیمارستان، در شیف شب حاضر نشدند.

به گزراش خبرنگار ایلنا، شب گذشته پزشکان  بیمارستان امام خمینی استان البرز به علت نداشتن مواد مصرفی اولیه برای رسیدگی به بیماران در بیمارستان حاضر نشدند. رییس  این بیمارستان از شب گذشته اعلام کرده بود که این بیمارستان به دلیل نداشتن مواد اولیه مصرفی در رسیدگی به بیماران تعطیل است. 

گفته می‌شود؛ با وجود نبود مواد اولیه مصرفی در بیمارستان، کارمندان این بیمارستان به علت رسیدگی به بیماران اورژانسی انتقال داده شده به این بیمارستان، در مقابل در ورودی اورژانس رسیدگی‌های اولیه احیای بیمار را انجام داده و سپس به دیگر بیمارستانها انتقال می‌دادند.

این بیمارستان زیر نظر شورای همیاری شهرداری استان البرز اداره می‌شود که اخیرا بابت بدهی بیمارستان به تامین اجتماعی ۱میلیارد و دویست هزارتومان به سازمان پرداخت شده است. با این وجود هنوز علاوه بر معوقات مزدی کارمندان این بیمارستان، مواد اولیه مصرفی بیمارستان که جزو حداقل‌های امکانات بیمارستان تخصصی است؛ تامین نشده است.

آیت‌الله حسینی همدانی (نماینده ولی فقیه در استان البرز) در خطبه‌های نماز جمعه گذشته کرج نیز در واکنش به فروش بیمارستان امام خمینی کرج با بیان اینکه، البرز از لحاظ سرانه درمانی دچار کمبود است، گفته بود: مسئولان به دنبال جذب اعتبار برای ساخت یک بیمارستان جدید در کرج هستند در حالی که بیمارستانی امام خمینی که در منطقه‌ای مناسب و خوب شهر واقع شده، به مزایده گذاشته شده است لذا باید در این خصوص تجدیدنظر شود و نباید اجازه داد بیمارستان به پاساژ تبدیل شود.

این در حالی است که به دنبال تجمع و اعتراضات چندین باره کارکنان و پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج، محمدرضا آهنگران (مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز) هفته گذشته به ایلنا خبر داد که به‌ دلیل تعرفه دولتی این بیمارستان، درآمدزایی کم و بدهی و مشکلات بسیار است لذا با انتشار آگهی مزایده، تصمیم به فروش بیمارستان امام خمینی، گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز