خبرگزاری کار ایران

حجازی مطرح کرد:

استفاده از هنر و زیباسازی فضای شهری در فضای امنیتی پلیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۷۷۶

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: کاری که امسال در نمایشگاه تجهیزات پلیس انجام شده استفاده زاویه هنر در فضای امنیتی پلیس بوده که این کار جذابیت‌های خوبی برای مخاطبان ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: کاری که امسال در نمایشگاه پلیس انجام شده استفاده زاویه هنر در فضای امنیتی پلیس بود که این کار جذابیت‌های خوبی برای مخاطبان ایجاد کرده و ان شالله که بتوان در آینده نزدیک از این اقتدار ملی و انتظامی در فضای امنیتی کشور جهت زیباسازی فضای شهری استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروزه مخاطبین اصلی کشورمان جوانان نظام هستند، پس باید به گونه ای این خدمات ارائه شود که زحمات عزیزان نیروی انتظامی نادیده گرفته نشود و همانطور که می دانیم کشور ما جزو کشورهای توسعه یافته محسوب می شود و حرف های زیادی در این عرصه به لحاظ جهانی داریم.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، در ادامه در خصوص برنامه های فرهنگی و رونق گردشگری در اراضی عباس آباد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ویژه منطقه فرهنگی-گردشگری عباس آباد، تمام تلاش ما این است تا در سال جدید امکان رونق گردشگری را فراهم آوریم. البته برای تحقق گردشگری نیاز به تمهیدات خاص و بهره‌گیری از نظر کارشناسان متخصص این حوزه هستیم.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: "با اجرای برنامه‌های بزرگ می‌توانیم مخاطبان بیشتری را جذب کنیم. حضور افراد مشهور در بوستان آب و آتش، گنبد مینا و پل طبیعت یکی از این رخدادها است."

گفتنی است، محصولات ارائه شده در غرفه های نمایشگاه ایپاس در حوزه های کامپیوتر و مخابرات ، حمل و نقل ، تسلیحات و مهمات پلیسی و نظامی ، یونیفورم و لباس نظامی، تجهیزات نورپردازی ترافیکی ، تجهیزات آتش نشانی ، امداد و نجات و سیستم های آموزشی و مشاوره امنیت است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) از 9 مهر‌ با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولید داخی» آغاز به کار کرده و تا پنجشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز