خبرگزاری کار ایران

توضیحاتی در مورد یک خبر؛

آبِ «آوای ماندگار» وصل است/ اخطارهای لازم داده شده بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۶۶۴

شرکت آب و فاضلاب تهران می‌گوید: قبل از قطع آبِ «آوای ماندگار دروازه غار» به این انجمن مدنی تذکر داده شده بود.

پس از درج خبری در ایلنا، مبنی بر قطع آبِ مرکز توانمندسازیِ «آوای ماندگار دروازه غار»، شرکت آب و فاضلاب تهران، توضیحاتی در این زمینه ارسال کرد.

در متن این توضیحات که به امضای مدیر روابط عمومی این مجموعه رسیده، آمده‌است:

بازگشت به درج خبری در آن رسانه محترم در خصوص قطع آب مجموعه «آوای ماندگار» لازم می‌داند مواردی را به استحضار برساند:

اشتراک این مجموعه در تاریخ 20/10/1337به صورت یک واحد مسکونی با این شرکت قرارداد عقد کرده که پس از بررسی میدانی صورت‌گرفته مشخص شد انشعاب آن تغییر کاربری داده شده است و به صورت یک واحد  غیر مسکونی مشغول به فعالیت است. از این رو این شرکت به استناد بند32-4 آیین‌نامه عملیاتی و تعرفه‌های عمومی شرکت آب و فاضلاب نسبت به ارسال اطلاعیه‌های مربوطه برای اصلاح قرارداد اقدام کرد که پس از مراجعه مشترک و بر اساس مشخصات کاربری یادشده و مطابق جدول ابلاغی الگوی مصرف، ظرفیت قراردادی  به میزان 75  مترمکعب درماه تعیین و حق انشعاب تغییر کاربری به مبلغ درحدود 125 میلیون ریال طبق تعرفه‌های روز محاسبه و اعلام شد که مبلغ اعلام‌شده مورد اعتراض مشترک قرار گرفت. لذا این شرکت به منظور مساعدت و جلب رضایت مشترک، مقرّر کرد ظرفیت قراردادی آن اشتراک بر اساس خوداظهاری مشترک منظور و محاسبه شود، اما به‌رغم پیگیری‌های صورت‌گرفته و ارسال اطلاعیه‌های متعدد به آن اشتراک در چندین نوبت، مشترک مورد نظر برای تعیین تکلیف وضعیت پرونده و اصلاح قرارداد انشعاب مراجعه نکرده است.

هم‌چنین  با توجه به این‌که انشعاب یادشده به صورت یک واحد مسکونی خریداری شده و مصرف روزانه 2.59 متر مکعب در دوره 34 روزه‌ی ششم تیر ماه تا نهم مرداد ماه 97 مصرف 88 متر مکعبی این مشترک در طبقه بالای الگوی مصرف قرار گرفته است، قبض دوره به مبلغ 10 میلیون ریال صادر شده است. از آنجا که تغییر کاربری این انشعاب  از مسکونی به غیرمسکونی می‌تواند در پرداخت قبوض جاری با توجه به تعرفه‌های ابلاغی شرکت  کمک شایان توجهی به این انشعاب کند، طی تماس و اعلام اخطارهای مکرّر، متولیان انشعاب یادشده هیچ اقدامی برای اصلاح قرارداد انجام نداده‌اند و این امر باعث رسوب و افزایش مبلغ آب‌بهای مشترک شده است.هم‌چنین با عنایت به این‌که در قانون، هیچ گونه تخفیف و ملاحظاتی در خصوص برگشت و یا تخفیف قبوض مصرفی این گونه از مشترکان در نظر گرفته نشده است، این شرکت مطابق مفاد آیین‌نامه عملیاتی نسبت به اخطار قطع اقدام کرده است.

شایان توجه است که در حال حاضر، آب این مجموعه وصل شده است تا ضمن جلوگیری از اخلال در روند فعالیت‌های آن، مهلت لازم برای مراجعه مسئولان مجموعه مورد اشاره به شرکت آب و فاضلاب فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز