خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

عدم هماهنگی بین دستگاهها، باعث سوء استفاده دیگران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۶۷

استاندار کردستان گفت: عدم همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مربوطه، سوءاستفاده دیگران را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار با بیان این مطلب گفت: همه دستگاهها براساس نیاز مردم به وجود آمده اند و می‌طلبد همکاری همه دستگاه‌ها بیشتر از هر زمان دیگری نمود پیدا کند و عدم هماهنگی بین دستگاهها، سوءاستفاده دیگران را در پی خواهد داشت.

وی بزرگ نمایی جلوه دادن مشکلات موجود را ، راه حل درستی ندانست و اظهار کرد: این امر نه تنها ناآرامی در جامعه و تضعیف روحیه مردم را درپی دارد بلکه باعث می شود توانایی مقابله با مشکلات را هم نداشته باشیم.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود به قاچاق دام اشاره و تاکید کرد: به هیچ وجه قاچاق دام قابل قبول نیست و دستگاهاهی مربوطه موظف هستند جلوی این کار را بگیرند.

وی اذعان کرد: تمام دام های قاچاق شده  باید در اختیار کشتارگاه های استان قرار و بر اساس نرخ روز در بازار توزیع شود.

مرادنیا در پایان رسالت رسانه ها را امید بخشی به مردم ذکر کرد و خاطرنشان کرد: امروزه که کشور از لحاظ اقتصادی دچار ناآرامی  است مردم بیش از هرزمان دیگری به امیدواری و آرامش نیاز دارند و انتظار داریم رسانه ها در این امر دولت را یاری دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز