خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد از اهداف راهبردی ما است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۸۷

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: ارتقای سطح فرهنگی جامعه در خصوص پدیده سالمندی، بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و شرکای اجتماعی از جمله اهداف راهبردی ما است.

به گزارش ایلنا،‌ سیدتقی نوربخش در جلسه شورای ملی سالمندان گفت: بخش قابل توجهی از جامعه سالمندان کشور را بازنشستگان تأمین اجتماعی تشکیل می‌‌‌دهند اما با توجه به تصویب قوانین مختلف و بازنشستگی‌‌‌‌های پیش از موعد، در حال حاضر ورود به دوران بازنشستگی برای بخش قابل توجهی از بازنشستگان تحت پوشش این سازمان همزمان با سالمندی نیست و تعداد زیادی از بازنشستگان تأمین اجتماعی بین ۴۰ تا ۵۰ ساله هستند.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین جاری پرداخت مستمری ماهیانه، تأمین درمان و سایر خدمات از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان ارائه و تمامی ابعاد زندگی و معیشت این عزیزان تمشیت می‌‌‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: سازمان تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات به جامعه شریف بازنشستگان و سالمندان تحت پوشش دارای برنامه راهبردی مشخصی است و آرامش خاطر و حفظ کرامت این عزیزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نوربخش به تشریح اهداف راهبردی این سازمان درخصوص خدمت‌‌‌رسانی به سالمندان پرداخت و اظهار داشت: ارتقای سطح فرهنگی جامعه درخصوص پدیده سالمندی، بهره‌‌‌‌مندی از ظرفیت سازمان‌‌های مردم‌‌‌نهاد و شرکای اجتماعی در راستای احیا و ارتقای منزلت سالمندان و توانمندسازی و حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی سالمندان از جمله اهداف راهبردی ما است.

وی اضافه کرد: ارتقای سرمایه اجتماعی و حمایت اجتماعی از سالمندان، توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات به سالمندان و ارتقای امنیت مالی سالمندان از دیگر اهداف راهبردی است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌‌‌ها در سازمان تأمین اجتماعی پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز