خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بخشنده خبر داد:

جمع‌آوری ۷۱ معتاد متجاهر و دستگیری ۱۱۲خرده‌فروش در پایتخت

کد خبر : ۶۷۴۸۷۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع‌آوری ۷۱ معتاد متجاهر و ۱۱۲ خرده فروش مواد مخدر در اطراف مدارس و معابر عمومی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده با اعلام این خبر گفت: با آغاز سال تحصیلی طرح پاکسازی اطراف مدارس تا شعاع هزار متری، محیط‌‌‌های تفریحی و حاشیه بزرگرا‌‌‌‌ه‌های پایتخت از لوث معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌‌‌فروشان مواد مخدر در حال انجام است که در این راستا ماموران موفق شدند ۷۱ متعاد متجاهر را جمع‌‌‌آوری کنند.

وی با بیان اینکه در خلال اجرای طرح مذکور ۷۵ خرده‌‌‌‌‌فروش مواد مخدر که در معابر عمومی و مناطق آلوده در حال فروش مواد مخدر بودند، شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از آنان بیش از دو کیلوگرم انوع مواد مخدر سنتی و صنعتی و مقداری آلات و ادوات مصرف مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام طرح دیگر توسط ماموران این پلیس تصریح کرد: طرح پاکسازی اطراف مدارس تا شعاع یک هزار متر نیز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است که در این عملیات نیز ماموران موفق شدند تعداد ۳۷ خرده‌‌‌فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

بخشنده اضافه کرد: با تحقیقات تکمیلی از خرده فروشان، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز