خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

وزارت نفت برای مواجهه با شرایط اضطراری آمادگی کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۰۲

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، عملکرد وزارت نفت را در حوزه پدافند غیرعامل مطلوب دانست و گفت: وزارت نفت، توجه ویژه‎ای به این حوزه دارد و از آمادگی کامل برای مواجهه با شرایط اضطراری برخوردار است.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، سردار محمدعلی مطیعی در آیینی که به مناسبت بزرگداشت روز ایمنی و آتش‌نشانی در این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن بر تهدیدهای حوزه نفت متمرکز است و خوشبختانه وزارت نفت از آمادگی کامل برای مواجهه با شرایط اضطراری برخوردار است.

وی ادامه داد: تهدیدهای دشمن روز به ‎روز افزایش یافته و شکل جدیدی به خود می‌گیرد؛ تروریسم یک سرطان جهانی است که ابعاد گسترده‌ای به خود گرفته و نباید از آن غفلت کرد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از نفت به عنوان محرک توسعه و اداره کشور یاد کرد و افزود: شما فعالان حوزه نفت باید کاری کنید که اهداف دشمنان تحقق نیابد.

مطیعی با بیان این که آمادگی سیستم‎های ایمنی و امنیتی می‌تواند ضربه مهلکی به دشمن وارد کند و این مسئله در سایه تحقق اهداف پدافندغیرعامل امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: عملکرد وزارت نفت و زیرمجموعه‌های آن در حوزه پدافند غیرعامل رضایت‎بخش است.

وی از فضای سایبری به عنوان دیگر تهدید دشمن یاد کرد و افزود: فعالیت‌های مهندسی و فرآیندی بسیاری از دستگاه‎های کشور به‌ویژه صنعت نفت و گاز از طریق فضای سایبری انجام می‌شود و باید مراقب ضربه دشمن از این ناحیه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز