خبرگزاری کار ایران

بازگشت ژاله صامتی با «محبوبه‌ها» به تئاتر

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۴۰

ژاله صامتی با نمایش «محبوبه‌ها» نوشته نوشین تبریزی به تماشاخانه مهرگان می‌رود.

به گزارش ایلنا، ژاله صامتی که در سال ۹۵ نمایش «یادم تو را فراموش» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد، این بار با «محبوبه‌ها» به صحنه می‌آید. 

این کارگردان تئاتر در این خصوص گفت: نمایش «محبوبه‌ها» با هفت پرسوناژ زن به نویسندگی نوشین تبریزی در آبان ماه در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود که خودم هم در آن نقشی را ایفا می‌کنم. 

او افزود: «محبوبه‌ها» اثری زنانه است که در آینده‌ای نزدیک اسامی دیگر بازیگرانش نیز اعلام می‌شود. این نمایش کمدی نیست اما لحظاتی را در قالب طنز برای مخاطبان به تصویر می‌کشد و نمایشی است رئالیستی که درباره روابط و اتفاقات اجتماعی و انسانی سخن می‌گوید.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از: امیر توسلی (آهنگساز)، جهانگیر میرزاجانی (طراح صحنه)، مهرنوش سلیمی (طراح گریم)، مهرداد مهدی‌زاده (امور مالی)، فتاح مینوبخش (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، نیاز سنجری (دستیار دوم کارگردان)، رضا نصیری‌نیا (مدیر تولید)، میثم مرادی (مدیر صحنه)، آزاده سعیدی (منشی صحنه)، محمدرضا غفاری (طراح پوستر و بروشور)، محسن کرمانی (عکاس) سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی youstudio)  و ایلیا شمس (مدیر تبلیغات -تئاتر بازها). 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز