خبرگزاری کار ایران

جشنواره تئاتر فجر «طعم آلوی جنگلی» را می‌چشد

کد خبر : ۳۵۹۲۱

نوشین تبریزی و گروه همراه، تمرین‌های این نمایش را از اواسط مهرماه شروع کردند که پس از بازبینی، اینک آخرین تمرین‌های خود را در اداره تئاتر پشت سر می‌گذارند.

ایلنا: نمایش «طعم آلوی جنگلی» به نویسندگی و کارگردانی «نوشین تبریزی» در جشنواره سی‌ویکم تئاتر فجر به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، نوشین تبریزی كارگردان این نمایش با بیان اینكه این اثر متفاوت از تجربه‌های گذشته اوست درباره داستان نمایش خود، گفت: «عجیبه! همه چیز یه طعمی داره، اما مزه‌ی بعضی چیزا تا ابد به یاد آدم می‌مونه! مثلاً تا حالا آلوی جنگلی خوردین؟».

رویا نونهالی، مریم بوبانی، ماه‌گل مهر، شیوا خسرومهر، محمدرضا مالکی، حسین کشفی‌اصل و افشین سلیمان‌پور در «طعم آلوی جنگلی» به ایفای نقش خواهند پرداخت. سایر عوامل فنی و اجرایی نمایش «طعم آلوی جنگلی» عبارتند از: سینا ییلاق‌بیگی (طراح صحنه و نور)، الهام شعبانی (طراح لباس)، مروارید مهر (آهنگساز و نوازنده)، فرناز مرتضوی (طراح گریم)، مریم ابراهیمی (دستیار اول و برنامه‌ریز) و مهری زندی (دستیار دوم و مدیر اجرایی).

تبریزی و گروه همراه، تمرین‌های این نمایش را از اواسط مهرماه شروع کردند که پس از بازبینی، اینک آخرین تمرین‌های خود را در اداره تئاتر پشت سر می‌گذارند. تبریزی شهریورماه سال جاری، نمایش «خانه پدری» را در تئاترشهر روی صحنه برده بود.
سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،26 دی تا 12 بهمن به دبیری سعید کشن‌فلاح در تهران و پنج استان کشور برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز