خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا خبر داد:

اعلام آمادگی اینترپل برای همکاری با پلیس ایران در راستای مبارزه با تروریسم

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۱۵

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا تاکید کرد: یورگن اشتاک، دبیرکل سازمان اینترپل طی پیامی از طریق پلیس اینترپل تهران (پلیس بین‌‌الملل ناجا)، حمله تروریستی و وحشیانه به مراسم رژه اهواز را که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد را محکوم و اعلام کرد آماده انجام هرگونه همکاری هستند.

به گزارش ایلنا، سردار هادی شیرزاد در نشست نیروی انتظامی با وابستگان و افسران روابط مبارزه با مواد مخدر کشورهای خارجی مستقر در جمهوری اسلای ایران، گفت: اصحاب رسانه همکاران اصلی پلیس و همواره همراه با نیروی انتظامی در تلاش هستند و نقش بسزایی در تبیین نقش پلیس جمهوری اسلامی در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه این نشست هر ساله به میزبانی یک پلیس تخصصی برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه امروز با بازدید از مراکز مبارزه با مواد مخدر و نگهداری و تربیت سگ‌های کارآزموده مواد یاب همراه شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هفته ناجا تصریح کرد: پلس بین‌الملل در هفته ناجا نشستی با سفیران کشورهای مختلف در راستای تقویت همکاری‌ها برگزار خواهد کرد.

به گفته شیرزاد، پلیس در همه جوامع سعی به مبارزه و مقابله با جرایم را دارد از این رو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنیم و تعاملات با سایر کشورها در حال انجام است.

وی به حادثه اخیر تروریستی در اهواز اشاره و خاطرنشان کرد: یورگن اشتاک، دبیرکل سازمان اینترپل طی پیامی از طریق پلیس اینترپل تهران (پلیس بین‌‌الملل ناجا)، حمله تروریستی و وحشیانه به مراسم رژه اهواز را که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد را محکوم و اعلام کرد آماده انجام هرگونه همکاری هستند.

رئیس پلیس بین‌‌الملل ناجا اضافه کرد: مبارزه با جرایم به ویژه جرایم سازمان‌‌‌‌یافته نیازمند همکاری جدی پلیس در سطح بین‌‌المللی است و در این خصوص همکاری‌‌‌های لازم صورت می‌‌‌گیرد.

شیرزاد به استرداد مجرمان اشاره کرد و ابراز داشت: این مهم، جز فعالیت‌های ما است و همکاری‌های خوبی نیز در این زمینه از سوی پلیس سایر کشورها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز