خبرگزاری کار ایران

معاون قوه قضاییه خبر داد:

۳ مفسد اقتصادی در انتظار اجرای حکم اعدام

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۴۲

معاون اول قوه قضاییه گفت: برای ۳۵ نفر از اخلالگران اقتصادی حکم صادر شده که سه نفر از آنها به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شده اند.

 به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه آمریکا با تمام حامیان کفر در مقابل ایران تلاش دارند اسلام و عدالت ایران اسلامی را از پای دربیاورند، گفت: در شرایط کنونی باید با قوت، صبر، تلاش و ایمان همان راه آغازین خودمان را ادامه دهیم.

معاون قوه قضاییه افزود : دشمن در این برهه از زمان نیز شکست خواهد خورد، چرا که ایرانیان به پشتوانه خون شهدا در مقابل ظلم و خودخواهان ایستادگی می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه قوه قضاییه باید با تدبیر نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی چاره‌ای بیندیشد افزود: تلاش کنیم پاسخگوی خوبی برای مرم باشیم تا زمینه سوء استفاده برای دشمنان فراهم نشود.

 اژه‌ای با بیان اینکه دشمن سعی دارد با شایعه پراکنی در جامعه یاس و ناامیدی را رواج دهد، گفت: باید با روحیه جهادی و انقلاب شایعه پراکنی دشمن را خنثی کنیم . 

وی بر لزوم‌ برخورد با محتکران هم تاکید و اضافه کرد : مواد اولیه باید وارد چرخه کار و تولید شود و اگر کسی موحب احتکار این مواد شد همانند مفسد بر خورد خواهد شد.

معاون قوه قضاییه گفت: سه نفر از ۳۵ مفسد اقتصادی، مفسد فی‌الارض شناخته شده و به اعدام محکوم شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز