خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیر شبکه رادیویی ورزش با کیهانی مطرح شد:

نگاه استراتژیک به ورزش دوومیدانی از اهداف کلان رادیو ورزش است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۲۳

مدیر شبکه رادیویی ورزش به همراه مدیران برنامه ساز این شبکه در دیداری صمیمانه و تخصصی در محل فدراسیون دو و میدانی، به بررسی نقش رادیو در توسعه این ورزش مادر پرداختند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی رادیو ورزش، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو ومیدانی ضمن تشکر از رادیو ورزش برای حمایت از این رشته، در بخشی از سخنان خود مروری بر فعالیت های این فدراسیون داشته و هدف گذاری برای افزایش مدال های این رشته در المپیک 2020 و 2026 را از اهداف اصلی خود بیان کرد.

کیهانی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف، خودم ریاست سازمان تیم های ملی را بر عهده گرفتم تا مستقیم بر وضعیت تیم های ملی نظارت کرده و به مشکلات به سرعت رسیدگی کنم. در حوزه مربیان که زمینه ساز اصلی قهرمان پروری هستند، تاکنون قدم مثبتی برداشته نشده و فدراسیون تصمیم دارد با شناسایی، سازماندهی و آموزش مربیان حرفه ای کشور، به توسعه ورزش دو ومیدانی دست یابد.

وی افزود: برای ارتقاء این رشته ما به صورت علمی و پژوهشی وضعیت دو ومیدانی را در کشورهای موفق دنیا بررسی کردیم تا از نتایج این تحقیق با توجه به شرایط ورزش کشور استفاده بهینه کنیم. برای این منظور با بهترین مربیان دنیا ارتباط برقرار کردیم و از آنها برای آموزش مربیان داخلی دعوت خواهیم کرد.

کیهانی تصریح کرد: فدراسیون فقط مسئول ورزش قهرمانی دو و میدانی است و بقیه بخش های ورزش کشور مسئول همگانی کردن این رشته با هدف سلامتی جامعه هستند. در بخش سخت افزار مشکلی نداریم ولی مشکل در بخش علم و فرهنگ سازی برای دو ومیدانی است که در این بخش رادیو و رسانه ملی می بایست به کمک ما بیاید. نظام ورزش کشور باید برنامه ای مدون برای ارتقاء دو ومیدانی داشته باشد و نظام باشگاه داری این رشته را تدوین و ابلاغ کند. من در برابر همه اعضاء تیم ملی از نفر اول تا نفر آخر هر رشته مسئولم و می‌بایست در تخصیص منابع نگاه گسترده داشته باشم و از اختصاص غیرمنطقی و احساسی منابع و بیت‌المال به یک ورزشکار جلوگیری کنم و این موضوع حمایت رسانه برای آگاه سازی مردم را می طلبد.

مدیر شبکه رادیویی ورزش نیز ضمن آرزوی موفقیت فدراسیون ، ورزش دو و میدانی را در برنامه های رادیو ورزش جزء رشته های استراتژیک بیان کرده و بخش های مختلف رادیو ورزش را مامور کمک به فدراسیون برای رسیدن به اهداف متعالی ورزش کشور کرده است.

میرحسینی در بخشی از سخنان خود با توجه به فوتبال زدگی مردم، گفت: مدیریت مطالبات مردم زمانبر است و مشارکت همه رسانه ها را می طلبد. دو و میدانی با توجه به استفاده از حداقل امکانات برای انجام این ورزش ، می تواند در جامعه گسترش یابد و از این توسعه بخش قهرمانی نیز تقویت شود . استفاده از بستر مدارس و دانش آموزان می تواند در استعداد یابی به فدراسیون کمک کند و رادیو ورزش در همه این بخش ها علاوه بر پخش مستقیم مسابقات ، آماده است بحث های کارشناسی و تحلیلی برای رسیدن به این اهداف تهیه و پخش کند. ما علاوه بر پرداختن به بخش دو و میدانی آقایان ، در بخش بانوان هم فعال هستیم و موضوعات این بخش از جامعه را نیز پیگیری می کنیم.  به هر صورت پیروزی وموفقیت سخت است و توقعات مردم بالا رفته و حفظ دستاوردها سخت تر است.

وی از فدراسیون درخواست کرد که برای ارتقاء سطح برنامه سازی ، بانک اطلاعاتی کارشناسان را در اختیار رادیو ورزش قرار داده و از قهرمانان این رشته نیز دعوت خواهند کرد تا برای گزارشگری و کارشناسی در برنامه‌ها، بعد از طی مراحل آموزشی، مورد استفاده قرار گیرند. سعی رادیو ورزش این است که نقش رسانه ای خود را برای مرتفع کردن مشکلات محیطی و نگاه به دوو میدانی ایفا کرده و قهرمانان این رشته را به خوبی به مردم معرفی کند تا انگیزه خانواده ها رابرای سوق دادن فرزندانشان به این رشته افزایش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز