خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

دانش‌آموزان ناشنوای کاشان از همکلاس ملی پوش خود تجلیل کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۱۰

دانش آموزان مرکز آموزش ناشنوایان شهید خیامی کاشان، از " سجاد ثابت نیا " همکلاس ملی پوش خود تجلیل کردند.

دانش آموزان مرکز آموزش ناشنوایان شهید خیامی کاشان، از «سجاد ثابت نیا» همکلاس ملی پوش خود تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان رییس کانون ناشنوایان کاشان دراین مراسم گفت: هرچند کسب مدال طلا و راهیابی به تیم ملی، یک افتخار است اما غلبه بر محدودیت‌های ناشی از معلولیت بسیار با ارزش‌تر از آن است.

«کبری اسماعیل بیگی» افزود: سلامتی بالا‌ترین نعمت خدا است که به انسان بخشیده است و استفاده از این سلامتی در راه خدمت به خلق خدا، بالا‌ترین شکرگزاری به درگاه خداست.

وی اظهار داشت: جشن استقبال و تجلیل از سجاد ثابت نیا، جشن بروز و ظهور توانمندی‌های معلولان جامعه است که باید آن را دید و تبلیغ کرد تا نشاط و امید در گروه معلولان عامل حرکت آن‌ها شود.

وی تصریح کرد: معلولان مشکلات فراوانی دارند، اما توانمندی‌های زیادی هم دارند که نیازمند شناسایی، کشف و پرورش است و این مسوولیت بدون هماهنگی نهادهای مربوط با قانون‌های رسمی امکان پذیر نیست.

کار‌شناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان گفت: با وجود همه مشکلاتی که معلولان را محدود می‌کند، اما توانمندی‌های معلولان در بخش ورزش مهم‌ترین عنصری است که باعثرشد آن‌ها شده و روح امید را در آن‌ها شکوفا می‌کند.

«علیرضا عابدی» افزود: توانمندی‌های معلولان در جامعه ما حتی برای خانواده آن‌ها نیز ناشناخته مانده است و باید افتخارآفرینی‌های آن‌ها را در هر می‌دانی که هستند با غرور همگانی اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: اگر معلولان جامعه مشکلی دارند ما باید، همه باهم برای رفع آن تلاش کنیم، که تامین امکانات ورزش و حرفه آموزی اساسی‌ترین و ساده‌ترین مسیر برای اجتماعی شدن و خود باوری معلولان است هر چند که این مسیر برای آن‌ها با مشکلاتی همراه است.

وی اظهار داشت: ‌‌ همان طور که «یونس قربانی» دانش آموز همین مرکز با کسب مدال طلای دوومیدانی به تیم ملی راه پیدا کرد، و امروز سجاد ثابت نیا، با افتخار به تیم ملی کشتی پیوست، امیدواریم بتوانیم این حرکت غرور آفرین را توسط دیگران استمرار بخشیم.

دانش آموز ملی پوش کاشانی گفت: امیدورام این جشن، آغاز حضور بیشتر و پرافتخار جوانان به ویژه معلولان و نقش آفرینی پررنگ آن‌ها در عرصه‌های مختلف باشد و آن‌ها خودشان را باور کنند.

«سجاد ثابت نیا» افزود: اگر برای این موفقیت افتخاری هست، برای خانواده، معلمان و دوستان من است که همراهی و تشویق‌های آن‌ها باعثاعتماد به نفس و اراده من شده و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی خطاب به همکلاس‌های خود تصریح کرد: ما باید خودمان را باور کنیم، با کمک دیگران در هر رشته‌ای که می‌توانیم تلاش کنیم تا هم خودمان پیروز شویم و برای دیگران باعثافتخار شویم.

در این آیین که با حضور برخی مسوولان آموزش و پرورش و فرمانداری کاشان انجام شد، خانواده سجاد ثابت نیا، از تلاش «مریم ملکی» مربی ورزش مرکز شهید خیامی به سبب کشف استعداد، حمایت و پیگیری موفقیت‌های این دانش آموز تجلیل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز