خبرگزاری کار ایران

فولاد همچنان روی نوار ناکامی / ویسی در راه فولاد؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۲۵۰

تیم فولادخوزستان با تغییر مربی هم نتوانسته شرایط خوبی در جدول پیدا کند.

به گزارش ایلنا، پس از بازیهای هفته ششم رقابتهای لیگ برتر هیئت مدیره تیم فولادخوزستان تشکیل جلسه داد و خروجی این جلسه برکناری سیروس پورموسوی از سرمربیگری این تیم بود. مربی نسبتا موفقی که دومین فصل حضور خود روی نیمکت فولاد را پشت سر می‌گذاشت و در صدد این بود تا رتبه‌ی بهتری در فصل گذشته کسب کند اما مدیران کم طاقت فولاد تحت تاثیر اعتراض تماشاگران و هواداران این تیم قرار گرفته و رای به برکناری او دادند.

پس از پورموسوی نامهایی زیادی اطراف نیمکت این تیم شنیده می‍‌‌شد که از مهمترین آنها می‌توان حسین فرکی و افشین قطبی را نام برد اما این اسامی تاکنون جایی روی نیمکت این تیم نداشته و هدایت فولاد را ایلی استان کمک رومانیایی پورموسوی در اختیار دارد و از دو بازی که سرمربی این تیم بوده یک باخت خارج از خانه در مقابل سپاهان مدعی و یک تساوی در مقابل ماشین سازی فانوس به دست کسب کرده تا شرایط برای این تیم بیش از پیش سخت شده و باید ببینیم این تیم در ادامه‌ی لیگ چه سرنوشتی خواهد داشت و مدیران کم طاقت فولاد چند بازی دیگر به مربی رومانیایی فرصت خواهند داد.

در روزهایی خبرهایی به گوش رسید از مذاکرات عبدالله ویسی با مدیران فولاد که خود ویسی نیز در مصاحبه با ایلنا این مذاکره را تایید کرد و مدعی شد همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز