خبرگزاری کار ایران

تلخ ترین رکوردشکنی در لیگ برتر ایران/ نیمکت های نا امن، مدیران عجول، باشگاه های بی پول و دیگر هیچ!

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۹۳

هنوز هفتم ششم تمام نشده اما چهار سرمربی تغییر کرده اند.

به گزارش ایلنا، هنووز هفته ششم رقابت های لیگ برتر به پایان نرسیده است و سرخابی های پایتخت باید به مصاف رقبای خودبروند تا پرونده این فهته بسته شود. با این حال شاهد اتفاقاتی هستیم که شاید در هیچ کجای دنیا به چشم نخورد و نتوان مورد مشابه آن را دید.

سیروس پورموسوی چهارمین سرمربی کنار رفته لیگ هجدهم نام گرفت تا رکوردی در این زمینه به ثبت برسد. فضل پیش در پایان هفته هفتم بود که منصوریان با استعفایش اولین نفر نام گرفت و هفته بعد هم نوبت به لوکا بوناچیچ رسید اما حالا می بینیم که تا قبل از آغاز هفته هفتم 4 نیمکت دستخوش تغییر شده اند.

ابتا خداداد عزیزی بود که بعد از سه بازی نخست، دیگر با توجه به مشکلاتی که پیش آمده بود و با هواداران درگیر شده بود جایی برای ماندن نداشت و جای خود را به نفر بعدی داد. بعد نوبت به فیروز کریمی رسید. او که خودش فصل قبل در اوایل راه جای بوناچیچ را گرفته بود این بار بعد از هفته پنجم و قبول شکست مقابل ذوب آهن ار کار برکنار شد و جای خود را به رضا مهاجری داد. نفر بعدی هم عبدالله ویسب بود. سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از مشکلات مالی فراوان به وجود آمده و پیش از رویارویی با استقلال از سمت خوداستعفا داد تا سومین جدا شده باشد. و حالا هم نوبت به پور موسوی رسید. کاپلوی اهوازی ها بعد از جلسه هیئت مدیره از کار برکنار شد و بعد از 37 بازی دیگر سرمربی فولادی ها نیست. 

تا به اینجای کار سه تیم انتهایی جدول به اضافه تیم نهم که فولاد باشد نفر اول فنی تیم خود را عوض کرده اند و باید دید این شتابزدگی و بی طاقتی مدیران باشگاه ها چه زمانی فروکش خواهد کرد. همزمان با این تغییرات زیاد، وستهم بعد از 4 شکست متوالی و بعد از هزینه های زیادی که انجام داده بود؛ رای به ادامه همکاری با مانوئل پیگیرینی داد. اما فولاد با 8 امتیاز از 6 هفته، تصمیم گرفت سرمربی خود را عوض کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز