خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن به مساوی راضی بود

پورموسوی: داور یک پنالتی 100 درصد را برای ما نگرفت

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۶۴۱

سرمربی فولاد نسبت به قضاوت داور بازی تیمش مقابل ذوب آهن انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا،  سیروس پورموسوی بعد از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن گفت: با وجود اینکه شایسته کسب 3 امتیاز بودیم به تساوی رسیدیم و باد و باران علیه ما بود. از بازیکنانم تشکر می کنم که تمام توانشان را گذاشتند به خصوص در نیمه دوم.

 وی افزود: مدتهاست فوتبال روی خوشش را از ما برگردانده است. از هواداران عذرخواهی می کنم. سهمیه آسیا را از دست دادیم اما دنبال ساختن تیمی قابل احترام با بازیکنان بومی بودیم. در بخش زیادی از فصل نشان دادیم تیمی شایسته هستیم اما درگیر برخی مسائل شدیم تا نتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. مدیرعامل و اعضای هیات مدیره حمایت زیادی کردند تا سهمیه بگیریم.

 سرمربی فولاد در ادامه گفت: طبیعی است وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، تمام اشکالات به سرمربی بازمی گردد. اگر هواداران علیه من و بازیکنان شعار بدهند احساسی است اما ببینند چه عملکردی داشتیم.

پورموسوی سپس درباره بازی با ذوب آهن صحبت کرد و اظهار داشت: همین ذوب آهن سال قبل رفت و برگشت ما را شکست داده بود، اما امسال به مساوی راضی بود. تلاش کردیم تیم را بومی کنیم و دنبال پیروزی هستیم. فکر می کنم داور یک پنالتی 100 درصد را برای ما نگرفت امیدوارم اشتباه کرده باشم. مقابل تیم های بزرگ مانند ذوب آهن تنها یک فرصت کافی است، اما داور تحت تاثیر نیمکت حریف بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز