خبرگزاری کار ایران

هوادران استقلال صبور باشند

فتحی: نگران نتایج استقلال نیستم / تا آخر از شفر حمایت می‌کنم

کد خبر : ۶۷۴۲۳۱

سرپرست باشگاه استقلال می گوید هواداران که صاحبان اصلی باشگاه هستند باید در این مقطع صبور باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه در گفت و گو با ایرنا درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که گزیده صحبت های او در ادامه می آید:

*نگران نتایج استقلال نیستم

فتحی درباره این که نتایج نه چندان خوب استقلال او را نگران نمی کند گفت: دلیل این امر ایمانی و اعتمادی است که به مربیان و بازیکنان تیم دارم و مطمئن هستم استقلال به زودی به بهترین روزهایش باز می گردد.

تا آخر از شفر حمایت می کنم

او پیرامون اینکه ممکن است با ادامه روند ناکامی استقلال جایگاه «وینفرد شفر» بر روی نیمکت استقلال متزلزل شود، گفت: شفر مربی با دانش و بزرگی است و بنده از او حمایت می کنم. به طور حتم با این مربی موفق آلمانی که فصل گذشته توانایی و کیفیت بالای مربیگری اش را در استقلال نشان داد به روزهای خوب و اوج بر می گردیم و ذره ای در حرف هایی که می زنم، تردید ندارم.

وی ادامه داد: شفر که در لیگ هفدهم و از هفته نهم روی نیمکت استقلال نشست، عملکردی بسیار خوبی در این تیم داشت. او در طول 23 مسابقه لیگ برتری که روی نیمکت آبی های پایتخت حضور داشت، 14 برد، 7 تساوی و 2 باخت به دست آورد و با 40 گل زده و 10 گل خورده، استقلال را کاملا احیا کرد. تیم شفر 49 امتیاز گرفت و در رتبه سوم جدول رده بندی ایستاد. استقلال با هدایت شفر در جام حذفی نیز با پیروزی 2 بر یک برابر خونه به خونه بابل قهرمان شد.

* هوادران استقلال صبور باشند

فتحی در خصوص ناراحتی و نارضایتی هواداران استقلال از نتایج این تیم گفت: هواداران استقلال صاحب و مالک اصلی باشگاه هستند و ناراحتی آنان کاملا طبیعی است. آنان همواره حامی استقلال بوده اند و از این بابت قدردان آن ها هستیم. با این حال از هواداران خونگرم تیم استقلال می خواهیم صبور باشند و بدانند این تیم به زودی با نتایج ایده آلی که کسب می کند خوشحالشان خواهد کرد.

* گفته بودم به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنیم

فتحی در پایان درباره شکایت استقلال به دادگاه عالی ورزش که قبل از شهرآورد 88 به صورت رسمی صورت گرفت، گفت: از روز اول گفتم پای حق استقلال می ایستم و به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنیم و این کا را انجام دادیم. برخی‌ها می گفتند استقلال شکایت نمی کند اما در عمل این کار را انجام دادیم و تا آخر آن را پیگیری خواهیم کرد تا به حق از دست رفته مان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز