خبرگزاری کار ایران

جرقه‌های اولیه اعتراض به سرمربی آلمانی؛

شفر باید از استقلال برود؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۴۹

نتایج استقلال در فصل هجدهم کم کم دارد صدای اعتراض هواداران را بلند می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی 88 پایتخت کم کیفیت‌تر از حد تصور بود و علاوه بر اینکه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، حتی در خلق موقعیت روی دروازه هم چیزی برای ارائه به علاقمندان فوتبال نداشت و شاهد یک بازی محتاطانه از دو تیم بودیم.

در این شرایط اعتراضات زیادی به تصمیمات سرمربیان دو تیم از سوی هواداران صورت گرفته که کفه این اعتراضات به سمت سرمربی آلمانی استقلال سنگینی می‌کند چرا که شرایط دو تیم در دربی متفاوت بود.

اول اینکه پرسپولیس در فصل جاری شرایط خاصی را تجربه می‌کند و به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات و جدایی ستارگانش با کمبود شدید بازیکن مواجه است و انتظار کمتری از این تیم نسبت به استقلالی می‌رود که 8-9 بازیکن در پنجره تابستانی جذب کرده است.

از طرفی دیگر پرسپولیس پیش از دربی نتایج خوبی کسب کرده بود و حتی با مساوی در دربی توانست برای چند ساعت صدرنشینی در لیگ را تجربه کند و این شرایط قابل مقایسه با استقلالی نیست که رتبه دو رقمی داشت و در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول است.

مورد بعدی دیگر این است که سرخپوشان دو بازی سخت و حیاتی با السد در پیش داشتند و استقلال چنین شرایط نداشت و به نظر می‌رسید باید شجاعانه‌تر و به منظور پیروزی به میدان بیاید ولی با این تفاسیر بازی بی‌کیفیتی شاهد بودیم که بازهم سرخپوشان تهرانی برتری نسبی در آن داشتند و حتی اگر فغانی پنالتی روی علیپور را اعلام می‌کرد نتیجه به سود این تیم رقم می‌خورد.

پس از بازی اعتراضات زیادی به سمت شفر سرازیر شد و به نظر می‌رسد صبر هواداران استقلال در قبال سرمربی آلمانی کم کم دارد تمام می‌شود و ادامه این روند می‌تواند دامنه گسترده‌ای از اعتراضات را به سمت او بکشاند که کار را برایش سخت‌تر کند.

استقلال در حالی از 7 بازی خود 8 امتیاز کسب کرده که فصل گذشته در شرایط مشابه با 5 امتیاز در پایان هفته هفتم علیرضا منصوریان مجبور به استعفا و کنار رفتن از نیمکت استقلال شد. این شرایط در حالی رقم خورده بود که اعتراضات علیه منصوریان از چند هفته قبل شروع شده بود و ترکش آن در هفته هفتم و با استعفا به دلیل فشار زیاد تماشاگران همراه بود.

جالب اینجاست منصوریان در حالی در پایان هفته هفتم از استقلال رفت که فصل قبل از آن آبی‌پوشان را با 57 امتیاز و 9 امتیاز اختلاف با صدر جدول در رتبه دوم قرار داده بود ولی حاصل کار شفر رتبه سوم با 54 امتیاز و 10 امتیاز اختلاف با صدر جدول بود.

شفر در پایان هفته هفتم 3 امتیاز بیشتر از منصوریان فصل گذشته کسب کرده است و اگرچه هواداران استقلال به نظر می‌رسد او را بیشتر از منصوریان دوست دارند ولی ادامه این روند می‌تواند باعث لبریز شدن صبر آنها شده و شرایطی ایجاد شود که حفظ او برای مدیران باشگاه کار سختی باشد.

استقلال دو دیدار پیاپی در مسجد سلیمان مقابل نفت دارد که یکی از آنها معوقه لیگ برتر و دیگری در جام حذفی است و اگر بتواند هر دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد شرایطش کمی بهتر خواهد شد و آنگاه باید دو دیدار سخت پیاپی با سایپا و سپاهان داشته باشد.

شاید با دیدن عملکرد شفر در پایان این 4 دیدار بهتر بتوان در مورد عملکردش در فصل جدید قضاوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز