خبرگزاری کار ایران

قاسمی مطرح کرد:

لزوم مشارکت بانوان در جامعه

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۱۹

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر فردیس بر لزوم مشارکت بانوان در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی قاسمی امروز در همایش نقش بانوان در دوران دفاع مقدس که در سالن ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، اظهار کرد: مادران در حمایت و هدایت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیاری داشتند.

وی با اشاره به وجود ۳ شهیده دفاع مقدس در فردیس تاکید کرد: ۷۳۰ شهید دوران جنگ تحمیلی، ۱۲ شهید مدافع حرم و ۱۸ شهید اقتدار نشان از پایداری شهروندان به نظام و انقلاب است.

قاسمی با اشاره به لزوم هویت بخشی شهر فردیس، تصریح کرد: فردیس، شهرستانی مهاجر پذیر است اما از لحاظ نیروی انسانی اعم از شهدا، ورزشکاران و غیره دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی است.

وی با اشاره به وجود بانوان مدال آور فردیسی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با ارائه طرحی از بانوان افتخار آفرین این شهر حمایت کنیم تا در دوران کنونی به عنوان سفیران انقلاب اسلامی، پرچم مقدس کشورمان را در سراسر جهان به احتزاز درآورند و خاری بر چشم دشمنان نظام گردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای‌شهر فردیس از بهره برداری از پارک مادر و کودک در فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: بانوان می‌توانند به همراه فرزندان خود به منظور ورزش و دوره های آموزشی از آنجا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد ۱۰ سرای محله در شهر فردیس در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بانوان می‌توانند از فضای فرهنگی این سراها استفاده کنند.

قاسمی با بیان اینکه مدیریت‌شهری فردیس سعی در احداث اماکن مختلف ورزشی، فرهنگی و غیره برای بانوان دارد، تصریح کرد: اگر بخواهیم شهری آباد داشته باشیم باید از مشارکت بانوان استفاده کنیم زیرا بانوان ستون های خانواده و پایه های استحکام جامعه هستند و نقش تربیتی مهمی برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز