خبرگزاری کار ایران

در شهرستان فردیس؛

یک سوداگر مرگ به همراه 145 کیلو تریاک دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۵۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان از کشف 145 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه خودروی سواری پراید و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی عسگری گفت : در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر، توسط شخصی با هویت معلوم، موضوع در دستورکار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های بیشتر مشخص شد فرد مورد نظر به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر خریداری و در محل نامعلومی نگهداری و درصدد فروش آن است.

سرهنگ عسگری افزود: بلافاصله 3 اکیپ از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی محل تردد قاچاقچی به محورهای ورودی شهرستان فردیس اعزام و خودروی سواری پراید متعلق به متهم را در ورودی شهرستان فردیس شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفای متهم و پس از گذشت حدود 15 دقیقه در حالی که وی با در دست داشتن یک بسته از منزل خارج و آن را داخل صندوق عقب خودرو پراید قرار داد در همین حین ماموران وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی پراید یک بسته 10 کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک کشف و تعداد 13 بسته دیگر نیز از ساختمان محل سکونت متهم با همان ابعاد کشف که در مجموع 14 بسته به مقدار 145 کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف گردید. متهم دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز