خبرگزاری کار ایران

علی آبادی خبرداد:

حضور مخترعان در نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی تهران

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۴۸

دبیر نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از حضور مخترعان در بخش های فنی حرفه ای و دانشگاهی در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا علی آبادی گفت: امسال قصد داریم در نمایشگاه، نشست‌های آموزشی از جمله کارگاه امنیت فضای مجازی، کارگاه آموزشی با عنوان پیشگیری از وقوع جرم و برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران و فعالان صنایع مربوطه و روسای پلیس تخصصی برگزار کنیم .

دبیر نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت:‌ در بخش مخترعان نیز شاهد حضور ۷۰  اختراع و ابتکار از بخش‌های مختلف ناجا، فنی‌ حرفه‌ای و دانشگاه هستیم و دیگر اختراعات طی سه مرحله داوری از بین ۴۵ اثر دریافتی، تعداد ۵ اثر انتخاب شده که در قالب ۱۱ غرفه در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

دبیر نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با مقایسه هفدهمین دوره این نمایشگاه با دوره‌های قبل اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد افزایش فضای اختصاص یافته و اختصاص فضای مسقف و روباز و پیش‌بینی بیش از ۱۰ نشست تخصصی در طول نمایشگاه، حضور شرکت دانش‌بنیان و مراکز رشد دانشگاه‌ها، برگزاری بخش ویژه ۴۰سالگی پلیس و ا نقلاب با مشارکت تمامی یگان‌های ناجا و مجتمع کردن غرفه‌های بخش بین‌الملل در یک محل به منظور تسهیل در بازدید غرفه‌های این بخش هستیم.

علی آبادی با اشاره به برگزاری طرح "چلچراغ پلیس انقلاب در نمایشگاه بین‌المللی" گفت: در این زمینه قرار است با معرفی شرح وظایف ماموریت‌ها و دستاوردهای ارزشمند پلیس ایران در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی از نیروهای پلیس قدردانی کنیم.

علی‌آبادی در ارتباط با حضور مراکز رشد دانشگاه‌ها و پارک‌های علمی و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه گفت: کمک به جذب بیشتر کارآموزان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بازار کار و ایجاد شغل، ایجاد واحدهای صنایع کوچک و متوسط فنی و تخصصی که بتوانند در بازار کار رقابت‌پذیر باشند، افزایش بازدهی نیروی کار بالقوه و استفاده بهینه از این سرمایه عظیم ملی از دیگر طرح‌های این نمایشگاه است که با هدف ترغیب هیات علمی دانشگاه‌ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت‌های بیشتر در رفع نیاز ایمنی و امنیت جامعه، تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی در گروه کالایی مربوط به نمایشگاه و افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه‌ها و واحدهای پژوهشی در حوزه صنایع امنیتی و ایمنی، برگزار می‌شود.

وی افزود: مراکز رشد دانشگاهی از جمله پارک علم و فناوری ایلام، مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه الزهرا (س)،مرکز رشد دانشگاه امام حسین، مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته شریف، دانشگاه خوارزمی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری امیرکبیر، دانشگاه تربیت مدرس و...  در این نمایشگاه حضور دارند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۸) با شعار امنیت و ایمنی، پشتوانه تولید داخلی از ۹ تا ۱۲ مهرماه جاری در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز