خبرگزاری کار ایران

پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۸۴

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: وام ضروری متقاضیان واجد شرایط، به معنی پذیرفته شده در ثبت نام اینترنتی، از مهرماه سال جاری به مبلغ پنج میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، «جمشید تقی زاده »با اشاره به جزییات پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری گفت: با توجه به پایان ثبت نام مرحله اول وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق، کلیه متقاضیانی که مطابق شرایط اعلام شده واجد شرایط پرداخت هستند، می‌توانند به ترتیب اولویت بندی  وام ضروری خود را دریافت کنند.

تقی زاده بابیان اینکه در مرحله نخست، وام ۵ میلیون تومانی به ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود، گفت: با فعال شدن لینک واجدین شرایط و زمان بندی پرداخت در سایت صندوق به نشانی cspf.ir، بازنشستگان عزیز واجد شرایط می‌توانند وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی افزود: واجدین شرایط به ترتیب اولویت با «کمترین مجموع وام دریافتی»، «کمترین حقوق دریافتی» و همچنین «بیشترین فاصله از آخرین سال دریافت وام» نسبت به سال جاری، امتیاز بندی شده و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل به صورت ماهیانه وام ضروی خود را پرداخت می‌کنند.

تقی زاده تاکید کرد: وام ضروری متقاضیان دارای امتیازهای اول، به ترتیب در ماه‌های ابتدایی پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: برای متقاضیانی که نتوانستند در مرحله اول (شهریور) اقدام به ثبت نام کنند، در مرحله دوم ثبت نام وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران که در سه ماهه پایانی سال جاری برنامه‌ریزی و متعاقبا اعلام می‌شود، امکان ثبت نام فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز