خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری:

وام ضروری بازنشستگان از طریق بانک صادرات پرداخت می‌شود/پرداخت تسهیلات تا سقف ۴۰۰ هزار بازنشسته

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۶۲

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: متقاضیان دریافت وام ضروری می‌توانند برای دریافت این وام به بانک عامل(بانک صادرات) مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی زاده در حاشیه برگزاری همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران صندوق بازنشستگی کشوری، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با حضور انوشیروان محسنی بندپی (سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) رونمایی از پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به ۴۰۰ هزار بازنشسته آغاز خواهد شد، گفت: خوشبختانه تلاش شد تا براساس وعده‌ای که در گذشته دادیم بتوانیم به آن عمل کنیم. ثبت نام از بازنشستگان متقاضی در شهریورماه به پایان رسید و طبق برنامه ریزی پرداخت وام به بازنشستگان از روز شنبه ۷ مهر آغاز خواهد شد.

وی گفت: در مرحله نخست و با توجه به اینکه ۲۵۰ هزار نفر در سایت صندوق بازنشستگی ثبت نام کرده‌اند وام ۵ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد دریافت می‌کنند و تلاش می‌شود مابقی متقاضیان نیز در ماه‌های آتی شرایط دریافت وام را داشته باشند.

تقی زاده با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای دریافت وام ضروری خود به بانک عامل(بانک صادرات) مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: در سه ماهه آخر سال نیز تلاش می‌کنیم مابقی موارد ثبت نام‌ها انجام شود تا سقف ۴۰۰ هزار بازنشسته کامل شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: صندوق برنامه‌ریزی برای مسکن بازنشستگان را در نظر گرفته است و برهمین اساس طرحی را پیش بینی کرده است که امیدواریم این طرح با همکاری وزارت راه و شهرسازی و همچنین شهرداری‌های سراسر کشور بتوانیم اقداماتی را در بحث احداث مسکن بازنشستگان صندوق بازنشستگی داشته باشیم.

تقی زاده با اشاره به تسهیلات درنظرگرفته شده برای مسکن بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، بیان کرد: مسکن بازنشستگی فصل جدیدی برای بازنشستگان است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه بسته حمایتی و درمانی بازنشستگان در عقد قرارداد جدید با بیمه تکمیلی افزایش پیدا خواهد کرد، بیان کرد: در این دوره بنا داریم حمایت بیشتری را در حوزه درمانی از بیماران صعب العلاج داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز