خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده:

حق مردم بهره‌مندی از خدمات مناسب است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۲۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای واگذاری موقت اماکن محصولات پروتئینی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید کرد: حمایت از سازمان میادین در واقع حمایت از شهروندان است.

به گزارش ایلنا، افشین حبیب‌‌‌‌زاده از این سازمان به عنوان مجموعه‌ای خدوم که هفت روز هفته در خدمت شهروندان است، نام برد و گفت: هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری که در این سازمان نیز شاهد آن هستیم، تلاش برای جلب رضایت شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، امروز میدان‌ها و بازارهای میوه و تره بار هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت در سطح مناسبی قرار دارند، اظهار داشت: مردم عموماً از کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده و نحوه خدمات میادین و بازارهای میوه و تره بار رضایت دارند و البته مدیران و کارکنان سازمان مدیریت میادین نیز تلاش می‌کنند تا کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این میادین را ارتقا دهند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان، آماده پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهادی از جانب شهروندان است، تصریح کرد: به همین دلیل در مجموعه‌های خدمات رسان باید به شرایطی برسیم که بتوانیم رضایت صد در صدی مردم را جلب کنیم.

حبیب‌زاده با تاکید بر نقش حمایتی شورای شهر از واحدهای تحت پوشش شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: حق مردم است که از خدمات مناسب برخوردار شوند و به این منظور، شورای شهر از سازمان‌های خدمات رسان همچون سازمان مدیریت میادین حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز