خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده:

کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره‌بار مورد توجه شورای شهر است

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۷۵

نماینده ناظر شورای اسلامی شهر تهران بر سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار

به گزارش ایلنا، افشین حبیب‌زاده در جلسه واگذاری موقت حق بهره‌برداری از اماکن عرضه محصولات کشاورزی در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت: کیفیت محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره‌بار و قیمت مناسب آنها دو موضوعی است که در ارائه خدمات توسط این سازمان مورد توجه شورای اسلامی شهر تهران است.

وی ادامه داد: موضوع «حق مشتری در انتخاب میوه و محصولات کشاورزی» نزدیک به یک سال است که اجرایی و مردم از اجرای این شیوه ابراز رضایت داشته‌اند. 

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به افزایش قیمت نهاده‌‌های کشاورزی در طول یک سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار با وجود افزایش قیمت همچنان برای خودش نقش تعدیل‌‌‌‌کننده قائل است و برای به حداقل رساندن قیمت‌ها تلاش می‌کند.

حبیب‌زاده بر لزوم توجه به مساله تکریم مشتری تاکید و تصریح کرد: با توجه به بازدیدهایی که از میادین میوه‌ و تره‌بار و پرسشی که از مردم مراجعه‌‌‌کننده به این اماکن داشته‌ام، آنها اعلام رضایت کرده اما در واقع باز هم خواستار توجه بیشتر به نیازهای مشتریان هستیم.

وی به مساله واگذاری حق بهره‌برداری از اماکن عرضه محصولات در میادین میوه و تره‌باره اشاره و خاطرنشان کرد: فرآیند واگذاری‌ها با انتشار آگهی عمومی آغاز می‌شود و افرادی که واجد شرایط هستند، مدارک خود را به این سازمان اعلام می‌کنند و این مدارک با حضور اعضای شورای واگذاری غرف مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شورای واگذاری غرف نهایت تلاش خود را در جهت افزایش رضایت شهروندان در حیطه اختیارات خود به انجام خواهد رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز