خبرگزاری کار ایران

مریم موسوی خبر داد:

به زودی نمایشگاه دائمی بانوان کارآفرین پردیس برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۷۶۲

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر پردیس گفت: با توجه به فعالیت گسترده بانوان شهرستان پردیس به‌زودی نمایشگاه دائمی کارآفرینان زیر نظر شورای‌شهر و شهرداری پردیس برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیده مریم موسوی امروز در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه و مسابقه پوشش ایرانی اسلامی پردیس گفت: برپایی این نمایشگاه به‌عنوان اولین تجربه بانوان طراح و تولید کننده شهرستان پردیس کمک بزرگی به شناسایی ما از هنرمندان و تولیدکنندگان فعال بود و آثار بسیار ارزشمندی در نمایشگاه دیده شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان پردیس تعداد بانوان کارآفرین و هنرمند بالاست، اظهارداشت: به‌زودی به همت شهرداری و شورای‌شهر پردیس و حمایت سایر ارگان‌های شهرستان نمایشگاه دایمی کارآفرینان پردیس برپا خواهد شد تا بانوان توانمند و هنرمند شهرستان بتوانند آثار و تولیدات خود را برای فروش از تولید به مصرف به همشهریان عرضه کنند.

در این مراسم نیز که با همکاری کمیسیون بانوان شورای‌شهر و سپاه شهرستان پردیس برگزار شده بود؛ سرهنگ روح‌الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: آثار بسیار ارزشمندی در این نمایشگاه به نمایش درآمده بود و برپایی آن موجب شد مسئولان شهرستان تاکید و توجه بیشتری به ضرورت برپایی نمایشگاه دائمی تولیدات کارآفرینان داشته باشند.

گفتنی است، اولین نمایشگاه پوشش ایرانی - اسلامی با بیش از ۵۰ اثر در بخش  طراحی و دوخت البسه ویژه بانوان، آقایان و کودکان، طراحی و ساخت زیورآلات، طراحی و تولید کیف و کفش با ترکیب فرش و چرم و پارچه به مدت یک هفته در نگار خانه آوا شهر پردیس به نمایش درآمد.

همچنین در مجاورت این نمایشگاه  ۲۰ تولیدکننده و کارآفرین شهرستان در غرفه‌هایی جداگانه به فروش محصولات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز