خبرگزاری کار ایران

تورنمنت چهارجانبه فوتسال-تبریز؛

قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل اوکراین/ جاوید کار را تمام کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۷۴۱

تیم ملی فوتسال ایران توانست با پیروزی مقابل اوکراین، قهرمان تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، تیم‌های ملی فوتسال ایران و اوکراین در آخرین دیدار مسابقات چهارجانبه فوتسال تبریز از ساعت 16 امروز در سالن پورشریفی این شهر به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در حکم فینال مسابقات بود، با برتری نسبی اوکراین صدرنشین آغاز شد اما در ادامه بازی به تعادل کشیده شد. علی رغم ایجاد موقعیت های مختلف برای گلزنی نیز بازیکنان هیچ یک از دو تیم موفق به گشودن دروازه حریف نشدند.

نیمه نخست دیدار تیم های ایران و اوکراین با تساوی بدون گل در حال اتمام بود که  کورسون ایهور در فاصله 12 ثانیه مانده به پایان این نیمه، دروازه ایران را باز کرد تا نیمه نخست بازی با برتری یک-صفر اوکراینی‌ها به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم شاگردان ناظم‌الشریعه فشار مضاعفی برای باز کردن دروازه اوکراین ایجاد کردند اما عملکرد خوب دروازه بان این تیم مانع به ثمر رسیدن گل تساوی برای ایران شد.

حدود 2 هزار تماشاگر از نزدیک شاهد آخرین دیدار مسابقات چهارجانبه فوتسال تبریز بین تیم های ایران و اوکراین بودند.

محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال همراه حبیب ستوده‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی و حامد نجفی، سرپرست باشگاه مس سونگون ورزقان نیز از نزدیک شاهد دیدار تیم‌های ایران و اوکراین بودند.

در دقایقی از بازی، دیدار دو تیم با حاشیه‌هایی مانند اعتراضات دو تیم به داوری و اعتراضات بازیکنان به یکدیگر در صحنه‌های برخورد همراه بود. این بازی در نیمه نخست پر برخورد دنبال شد.

در نیمه نخست این بازی، اوکراینی‌ها دو بار تیرک دروازه تیم ملی ایران را به لرزه در آوردند.

پس از دریافت گل اول توسط شاگردان ناظم‌الشریعه، تماشاگران حاضر در سالن، با شعار "عیبی یوخ" به بازیکنان تیم ملی ایران روحیه دادند. حملات ایران نیمه دوم جواب داد و توانستند توسط اولاد قباد در دقیقه 35 کار را به تساوی برسانند. مهدی جاوید تنها در 20 ثانیه مانده به اتمام دیدار توانست در ضربه پنالتی دومین گل ایران را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به نفع ایران به پایان رسید تا تیم ملی فوتسال کشورمان با 7 امتیاز در رده اول این تورنمنت قرار بگیرد. اوکراین هم با 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در نخستین دیدار امروز تیم‌های ژاپن و بلاروس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید تا ژاپن با 2 امتیاز در رده سوم و بلاروس با یک امتیاز در رده چهارم جدول این مسابقات قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز