خبرگزاری کار ایران

توسط سایپا در شش ماه ابتدایی سال ۹۷ ؛

90 هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس 200 تحویل مشتریان شده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۶۴۴

از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 90 هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس 200 تولید و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس برنامه ریزی تولید خود توانسته روند تولید را با وجود مشکلات متعدد ادامه دهد و بر همین اساس تاکنون نزدیک به 90 هزار دستگاه از محصولات ایکس 200 را به مشتریان تحویل دهد.

بر اساس این گزارش در شش ماه ابتدایی سال تعداد 89 هزار و 369 دستگاه از محصولات تیبا 2، تیبا، ساینا و کوییک تولید و به مشتریان تحویل شده است.

این گزارش می افزاید: تا پایان شهریور ماه سال جاری محصول تیبا2، تعداد 38 هزار و 561 دستگاه، تیبا، 28 هزار و 280 دستگاه، ساینا، 20 هزار و 565 دستگاه و کوییک،  هزار و 963 دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.

همچنین در شهریور ماه تعداد 9971 دستگاه از گروه ایکس 200 تحویل مشتریان شده که خودروهای تیبا2، تیبا، ساینا و کوییک به ترتیب 4049، 2980، 2719 و 223 دستگاه بوده است.

گفتنی است روند تولید و تحویل محصولات گروه سایپا با وجود مشکلات همچنان ادامه دارد و گروه سایپا با تامین به موقع قطعات، تحویل خودروهای خود را همچنان به مشتریان محترم ادامه می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز