خبرگزاری کار ایران

با همراهی جمعی از معاونین صورت گرفت؛

بازدید پلیس راهور استان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۷۱

رئیس پلیس راهور استان به همراه معاونین این حوزه از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید و از نزدیک در جریان روند تصفیه آب این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در حاشیه این بازدید سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت آبفای گیلان در حوزه آبرسانی به تشریح خدمات این شرکت پرداخت و افزود: به منظور ارتقاء خدمات آبرسانی، جمعیت برخوردار از آب شرب بهداشتی از 9/99٪ به 98/99٪ افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تصفیه خانه بزرگ آب گیلان آب شرب 65٪ جمعیت شهری و 10 شهر استان را تأمین می نماید افزود: آب شرب از این تصفیه خانه به مخازن سراوان برای آبرسانی به شهرهای رشت ، انزلی و خمام و مخزن جانکاه برای آبرسانی به شهرهای شرقی استان پمپاژ می شود .

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اهمیت نظارت در سلامت و بهداشت آب شرب تصریح کرد: کل شبکه توزیع آب بطور مداوم پایش می شود و کلرسنجی، شستشوی شبکه توزیع آب و نمونه برداری های میکروبی و شیمیایی برای ارتقاء سلامت و بهداشت آب انجام می شود.

 حسینی همچنین خاطرنشان کرد: آب از کیفیت مناسب برخوردار است و تیم جوان و کارآزموده این شرکت با نگهداری شبکه توزیع آب به روش علمی، سلامت و بهداشت و کنترل کیفیت آب را تأمین می نمایند.

وی در ادامه افزود: سامانه ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان در راستای دولت الکترونیک با حضور مقام عالی وزارت نیرو افتتاح و به بهره برداری رسید و هدف از راه اندازی این سامانه ارائه خدمات مطلوب در کوتاهترین زمان ممکن ، کاهش تردد و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان با تشکر از پلیس راهور استان در مشارکت و همکاری با مجموعه شرکت در فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف در هفته صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت و همکاری دستگاهها جامعه ای خوب و آباد داشته باشیم.

در ادامه سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اهمیت آب در آیات قرآن تصریح کرد: با توجه به آیات مرتبط با موضوع آب در قرآن، اهمیت آن بر همگان آشکار است و موجودات بدون آب حیاتی نخواهند داشت.

وی همچنین یادآور شد: همچون گذشته مشارکت پلیس راهور در اجرای پروژه های استان بر روند اجرای آن سرعت خواهد بخشید و با همکاری و اطلاع رسانی به موقع از سوی دستگاه‌ها ترافیک شهری نیز کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز