خبرگزاری کار ایران

رونالدو و لیونل مسی در میامی؛

زیدان با پیشنهاد بکهام مربیگری در آمریکا را تجربه می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۸۰

دیوید بکام در برنامه رویا پردازانه دو ساله‌اش برای ساختن تیم اینتر میامی اف‌سی در لیگ MLS که قرار است سال 2020 کارش را آغاز کند، جذب تعدادی از بهترین و بزرگترین ستاره‌های فوتبال را در دستور کار قرار داده است که شامل استخدام زین‌الدین زیدان به‌عنوان سرمربی و جذب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌شود.

به گزارش ایلنا، او مسی را در حالی زیر نظر گرفته که این ستاره آرژانتینی سال 2020، 32 ساله خواهد بود و از قراردادش با بارسلونا 18 ماه دیگر باقی خواهد بود. با این حال با توجه به این موضوع که 70 درصد از اهالی منطقه را اسپانیایی زبان‌ها تشکیل می‌دهند، بکام می‌داند که جذب یک ستاره از آمریکا چه تأثیر می‌تواند در جذاب‌تر شدن تیمش داشته باشد. ستاره سابق و کاپیتان پیشین تیم‌های منچستریونایتد و انگلیس گفت: «چه کسی می‌داند شاید ما هم چند سال دیگر بتوانیم مسی را اینجا ببینیم. ما می‌خواهیم بزرگترین تیم فوتبال آمریکا را بسازیم و این یعنی جذب تعدادی از بزرگترین بازیکنان.»

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بکام جذب هم‌تیمی سابقش زین‌الدین زیدان است که البته این مرد فرانسوی ترجیح می‌دهد در اروپا بماند و آماده‌باش است تا در صورت اخراج ژوزه مورینیو جانشین او در منچستریونایتد شود. با این حال هرچه مدت بیکاری زیزو بیشتر باشد، شانس بکام برای استخدام او برای تیمش بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز