خبرگزاری کار ایران

بادامچی به ایلنا خبر داد؛

تصویب کلیات لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۷۲

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که با توجه به عریض بودن وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اصرار رییس‌جمهور مبنی بر این موضوع با تصویب کلیات طرح تفکیک موافقت کنند.

محمدرضا بادامچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت:‌ امروز دو مهمان در کمیسیون داشتیم که نخست آقای مظفر معاون نظارت مجلس در جلسه حاضر شد که با ایشان در خصوص راه‌های نظارت مجلس بر مصوبات خود و دولت صحبت کردیم و در همین رابطه بند ۶ اصل ۲۳۶ مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهمان بعدی کمیسیون آقای انصاری معاون رییس‌جمهور بودند که با ایشان در خصوص تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت شد. معاون رییس‌جمهور توضیحات مفصلی در این خصوص ارائه داد که در نهایت هم کلیات لایحه رای آورد و مصوب شد.

بادمچی افزود: این بحث بسیار دامنه‌دار بود و به صورت کامل موضوع مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان هم به این نتیجه رسیدند با توجه به عریض بودن وزارت خانه و اصرار رییس‌جمهور مبنی بر این موضوع با تصویب کلیات موافقت کرده و باقی بررسی‌ها را به کارگروه‌های مربوطه ارجاع کنند.

وی در خصوص زمان ورود مجدد این لایحه به صحن گفت: سعی می‌کنیم به زودی این لایحه را وارد صحن کنیم تا رییس‌جمهور برای دو وزارت‌خانه وزیر معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز