خبرگزاری کار ایران

کنار گذاشتن دو ستاره بعد از جنجالی با گوشی و فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۰۸

شبکه‌های اجتماعی بدل به یک تهدید شده که حالا همه اجزای زندگی ما را درنوردیده و حتی علیه زندگی عمل می‌کند. اتفاقی که در تیم لایپزیش رخ داده، مصداق عینی این گزاره است.

به گزارش ایلنا، رالف رانگنیک، سرمربی باشگاه لایپزیش، دو بازیکن فرانسوی تیمش که از بازیکنان ثابت این تیم هستند را به خاطر آنچه مسائل انضباطی نامیده شده، از حضور در بازی این تیم در بوندس‌لیگا کنار گذاشت.

آنچه از آن به ‌عنوان مسائل انضباطی یاد شده، مشغول شدن بیش از حد این دو بازیکن فرانسوی به گوشی‌های موبایل‌شان در بازی قبلی لایپزیش بوده، اقدامی که رانگنیک را عصبانی کرده و به این نتیجه رسانده که به ‌عنوان تنبیه در بازی لایپزیش در مقابل آینتراخت فرانکفورت که در استادیوم کومرتز‌بانک آرنای فرانکفورت برگزار می‌شود، از این دو بازیکن فرانسوی تیمش، نوردی موکیله و ژان کوین آگوستین استفاده نکند. موکیله‌ 20 ساله و آگوستین 21 ساله به دلیل عدم توجه کافی به شرایط تیم در جریان دیدار هفته پیش لایپزیش در لیگ اروپا در مقابل سالزبورگ که با شکست لایپزیش به پایان رسید مورد غضب رانگنیک 60 ساله قرار گرفته‌اند. علت ناراحتی رانگنیک از این دو بازیکن فرانسوی این است که هفته‌ گذشته در لیگ اروپا قبل از شروع بازی در ردبول آرنای اتریش، در حالی‌که بازیکنان خود را گرم کرده و به رختکن بازگشته بودند، این دو فوتبالیست چنان سرگرم گوشی‌های موبایل خود شده بودند که این موضوع را متوجه نشده و چندین دقیقه دیر به رختکن رفتند.

رانگنیک به جای این دو بازیکن در بازی مقابل آینتراخت از دو بازیکن تیم زیر 19سال باشگاه نیکلاس اشتیرلین و اریک مایسچاک استفاده کرد. موکیله و آگوستین در هفته‌های اخیر از بازیکنان ثابت لایپزیش بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز