خبرگزاری کار ایران

توجیه یک کم‌کاری توسط فدراسیون دوچرخه سواری

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۲۴

بعد از بوکس و تیر و کمان، مسوولان فدراسیون دوچرخه سواری که از بازنده‌های بزرگ بازی‌های آسیایی بود، دست به کار می‌شوند تا به طریقی این شکست را توجیه کنند.

به گزارش ایلنا، در حالی‌ که پیش از این هیچ وقت عذرخواهی صورت نمی‌گرفت، در این دو روزه روسای فدراسیون‌ها رویه دیگری پیش گرفته‌اند که گفته می‌شود به توصیه مدیران وزارتی اتفاق افتاده است.

به هر حال هر چه باعث برگزاری این نشست شده، خسرو قمری روبروی خبرنگاران می‌نشیند و حرف‌هایی می‌زند که باز هم چیزی را روشن نمی‌کند. او مواردی را که همه می‌دانند بازگو می‌کند. برای مثال می‌گوید: «تیم کوهستان نتایج نسبتا خوبی گرفت اما حسین زنجانیان در ماده دانهیل دوچرخه‌اش پنچر شد و در ماده کراس کانتری نیز زنجیر دوچرخه‌ فرانک پرتو آذر پاره شد و این اتفاقات در حالی رخ داد که ما امید به کسب مدال داشتیم. ما در بخش پیست انتظار مدال داشتیم و انتظارات ما در بخش سرعت، به هیچ عنوان برآورده نشد و فکر می‌کردیم بتوانیم مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را تکرار کنیم. با این حال اتفاقاتی که افتاد نمی‌تواند برای من توجیه کننده باشد و با توجه به اینکه نتوانستیم پرچم ایران را برافراشته کنیم از مردم و جامعه دوچرخه‌سواری عذرخواهی می‌کنم.»

قمری در حالی این موارد را مطرح می‌کند که باز هم از حرف‌هایش نمی‌توان فهمید چه اتفاقی افتاده که این نتایج رقم خورده است. در جایی از این گفت و گو حوادث و اتفاق‌ها را دلیل ناکامی می‌داند اما باید پرسید چرا حوادث فقط برای ایران پیش می‌آید. البته او در بخشی دیگر از کارهای کرده خارجی‌ها و کارهای نکرده ایران می‌گوید که شاید مهم‌ترین بخش گفت و گو همین باشد. اینکه به جای مقصر جلوه دادن این و آن و پیش کشیدن حوادث و اتفاق‌ها، بپذیریم که اشتباه رفته‌ایم، کم گذاشته‌ایم و نیاز است تغییر مسیر بدهیم.

این گفت و گو دو بخش مهم دیگر هم دارد. یکی مربوط به استعفای سرمربی تیم ملی سرعت است که قمری در این رابطه می‌گوید: «من از ابوحیدری گلایه داشتم که در حین مسابقه استعفا داد. من او را با ابلاغ کتبی به‌عنوان سرمربی تیم ملی منصوب کردم و انتظار نداشتم از طریق فضای مجازی به من اطلاع دهد که استعفا داده است. با این حال در جلسه کمیته فنی نقطه نظرات او را شنیدیم و سوالاتی هم کمیته فنی از او پرسید. در نهایت هفته‌های آینده در مورد بودن یا نبودنش تصمیم‌ می‌گیریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز