خبرگزاری کار ایران

چند موقعیت صد در صد داشتیم؛

تیموریان: کار گروهی تیم را به مونته‌نگرو دیکته کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۰۳

بازی خیلی خوبی بود و از لحاظ کار تاکتیکی و گروهی خودمان را به مونته‌نگرو دیکته کردیم تا نکاتی که کادر فنی از ما خواسته بود را به اجرا در آوریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره دیدار تدارکاتی برابر مونته نگرو گفت: کادر فنی و مربیان شناخت خوبی از این تیم داشتند. فیلم بازی این تیم را آنالیز کرده بودیم و امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، آندرانیک تیموریان درخصوص دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی در اتریش برابر مونته‌نگرو گفت: بازی خیلی خوبی بود و از لحاظ کار تاکتیکی و گروهی خودمان را به مونته‌نگرو دیکته کردیم تا نکاتی که کادر فنی از ما خواسته بود را به اجرا در آوریم.

وی درباره تیم مونته‌نگرو گفت: تیم مونته‌نگرو تیم خیلی خوبی بود. اکثر بازیکنانش در اروپا بازی می‌کنند و ما سعی کردیم بازی به مراتب بهتری نسبت به بازی در برابر بلاروس انجام دهیم و امیدوارم تماشاگرانی که فوتبال را از تلویزیون دیدند رضایت داشته باشند.

تیموریان ادامه داد: چند موقعیت صد در صد داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم. تیم مونته‌نگرو بازیکنان خوبی داشت و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند. ما مقابل این تیم بسته بازی کرده و کارهای تاکتیکی که در طول هفته انجام داده‌ایم را اجرا کردیم.

وی گفت: کادر فنی و مربیان شناخت خوبی از این تیم داشتند. فیلم بازی این تیم را آنالیز کرده بودیم و امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیمویان از حضور تماشاگران ایرانی در اتریش قدردانی کرد و گفت: به عنوان یک عضو کوچک تیم ملی از حضور مردم تشکر می‌کنم که در هر کشوری که حضور داریم حامی ما هستند. امیدوارم در کنار رسانه‌ها، مردم را همینطور در کنار خودمان داشته باشیم و بازیکنان را در جام جهانی حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز