خبرگزاری کار ایران

بلاروس در سطح اول اروپا بازی می کند؛

انصاریفرد: تیم ملی در دوره بدنسازی است / هر روز بهتر از گذشته می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۰۹

فکر می‌کنم هر روز بهتر از گذشته می‌شویم و با برگزاری دیدارهای دوستانه آماده بازی‌های جام جهانی خواهیم شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به اینکه تیم در شرایط بدنسازی است باید چند بازی دوستانه داشته باشیم تا به مرز آمادگی برسیم.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد دیدار دوستانه برابر بلاروس را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بلاروس در سطح اول اروپا بازی می‌کند و ما نیز دیدار خوبی را برابر این تیم داشتیم.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرده است، ادامه داد: با توجه به اینکه تیم در شرایط بدنسازی است باید چند بازی دوستانه را داشته باشیم تا به مرز آمادگی برسیم. فکر می‌کنم هر روز بهتر از گذشته می‌شویم و با برگزاری دیدارهای دوستانه آماده بازی‌های جام جهانی خواهیم شد.

انصاریفرد در خصوص دیدارهای جام جهانی گفت: بازی‌های سختی را پیش روی خود داریم. به همین دلیل اردوهای تدارکاتی سختی را پشت سر می‌گذاریم تا با آمادگی کامل به جام جهانی برویم. اردوی تدارکاتی اتریش نیز در شرایط خوبی برگزار می‌شود.

مهاجم تیم ملی در پایان از تماشاگران ایرانی مقیم اتریش به خاطر حمایت و حضورشان در ورزشگاه تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز