خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب همبستگی ایران اسلامی در مورد حمله تروریستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۳۲

حزب همبستگی ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در اهواز و تسلیت به مردم ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه، خواستار برخورد سریع و قاطع نیروهای نظامی و امنیتی با عاملان این حادثه و حامیان داخلی و خارجی آنان شد.

به گزارش ایلنا، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله کور و نفرت انگیز تروریستی در ایام عزای حسینی و در سالروز آغاز دفاع مقدس و به خاک و خون کشیدن هموطنانمان در شهر اهواز به عنوان یکی از نمادهای ماندگار هشت سال پایداری و مقاومت، غمی جانکاه و تالم و تاثری فراوان را موجب شد که زبان از بیان آن قاصر است.

در آستانه سفر دکتر روحانی به نیویورک جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل و تبیین مواضع صلح طلبانه  کشورمان و در شرایطی که مردم ایران با چالش های اقتصادی حاصل از تحریم های ظالمانه و برخی سوء تدبیرها دست و پنجه نرم می کنند، نقشه های شوم دشمنان، آرامش و همدلی در ایران زمین را به عنوان قدرت برتر منطقه هدف قرار داده است و در این راه از ریختن خون زنان و کودکان بی گناه نیز ابایی ندارند.

اقدام شرارت بار و ضد انسانی تروریست های  وهابی که منجر به شهادت و مجروح شدن عده ای از نیروهای نظامی و غیرنظامی کشورمان شد بی شک ثمره جهل ، تحجر و ترویج خشونت توسط افراط گرایانی است که مورد حمایت مالی و لجستیکی برخی کشورهای مرتجع منطقه و استکبار جهانی قرار دارند و شرم َآور آنکه برای به عهده گرفتن این رفتار ننگین به رقابت با یکدیگر پرداخته اند.

 حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و تروریستی که توسط مزدوران شیطان و در جهت به چالش کشیدن امنیت و اقتدار کشور عزیزمان انجام شد، خواستار برخورد سریع، قاطع و مقتدرانه نیروهای نظامی و امنیتی در مقابله به گروهک های تروریستی و به ویژه عقبه و حامیان آنان در جهت تسلای دل خانواده های داغدیده و مردم عزادار ایران زمین می باشد.

اعضای حزب همبستگی ایران اسلامی با آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه و عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدا و همه آحاد مردم کشورمان و با تاکید مجدد نسبت به حفظ انسجام و وحدت ملی، بررسی دقیق و همه جانبه چرایی و چگونگی این اقدام تروریستی را در راستای جلوگیری از تکرار چنین اتفاق دردناکی امری ضروری دانسته و در زمانه حساس کنونی حمایت همه جانبه از دولت و دستگاه دیپلماسی و همچنین نیروهای نظامی کشور را به عنوان دو مولفه اقتدار نظام برای خود امری محتوم قلمداد می کند و بی صبرانه در انتظار مجازات عاملان داخلی و خارجی حادثه تروریستی اهواز به سر می برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز