خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

همه عوامل حادثه اهواز شناسایی شده‌اند/ سطوح امنیتی رژه مورد بررسی قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۶۳

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هم عوامل حادثه اهواز قطعا شناسایی شده‌اند و هم کسانی که این حادثه را در میدان رقم زدند همه شناسایی شده‌اند و در موقع مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: این‌ها کسانی هستند که در ابتدای جنگ هم پیرو صدام بودند و در واقع در همان مسیر حرکت می‌کنند. کسانی که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند سرنوشتی جز این ندارند که همان سرنوشت صدام و صدامیان خواهد بود و قطعا برخورد بسیار شدید و سختی با کسانی که مسبب این حادثه هستند در آینده به عمل می‌آید و همین عملشان باعث می‌شود که عمر منحوس‌شان را به شدت کوتاه کنند.

وی تصریح کرد: این عوامل قطعا شناسایی شده‌اند و هم کسانی که این حادثه را در میدان رقم زدند همه شناسایی شده‌اند و در موقع مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

این مقام نظامی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این عوامل از سرویس‌های جاسوسی غرب دستور گرفته‌اند، گفت: باید بگذاریم که دقیقا بررسی‌ها تمام شود و به موقع توسط نیروهای مسئول سیاسی این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود سطح امنیتی رژه پایین بوده است، گفت: در مراسم رژه در داخل شهر وقتی که مراسمی نظامی می‌خواهد انجام شود قسمت‌های زیادی مسئول هستند و این که دست کم گرفته شود اینطور نیست و مسئولان در حال بررسی هستند. قطعا اگر جایی یک سستی صورت گرفته باشد کسانی که از همان لحظه اول در منطقه هستند، بررسی و برخورد می‌کنند و در خارج قضیه هم با این تروریست‌ها برخورد شدیدی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز